سولفات مس در پیشوا ( فروش, تولید و ساخت )

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


اما کاربرد سولفات مس فقط به کشاورزی محدود نمی‌شود. همچنین می‌توان از آن به صورت دارو است.فاده کرد. سولفات مس برای درمان کمبود مس در انسان و همچنین به‌عنوان یک ماده قابض برای درمان عفونت چشم است.فاده می‌شود. از آن برای کمک به درمان برخی از بیماری‌ها در اسب نیز است.فاده می‌شود. مصارف آن در حیطه سلامت :

محلول سولفات مس در اشکال و رنگ های متفاوت است.؛ شکل بی آب copper sulfate، پودر سبز کم رنگ یا سفید مایل به خاکستری است. و مس سولفات پنج آبه که رایج ترین شکل این ماده است. به رنگ آبی کمرنگ می باشد. کات کبود به همراه واکنش حرارت زا در آب حل می شود و ترکیب مایع به دست می دهد که هندسه مولکولی هشت سطحی و خاصیت پارامغناطیسی دارد.

به دلیل داشتن مس و گوگرد در ترکیبات خود بسیار مورد توجه کشاورزان می باشد، که از آن  برای مواردی همچون آفت کشی، از بین بردن انواع میکروب ها و همچنین به عنوان مکمل و افزودنی به خاک اضافه می شود. هر نوع کمبودی که خاک از نظر فقدان میزان مس داشته باشد با است.فاده از سولفات مس بر طرف می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پیشوا