سولفات منگنز در بازار لاله زار ( فروش, تولید و ساخت )

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




علاوه بر کاربردهای کشاورزی در حوزه پزشکی و سلامت و تولید دارو ها نیز بکار می رود. همچنین این ترکیب معدنی می تواند به تغذیه مغز و اعصاب کمک کند و برای رشد طبیعی اسکلت بدن لازم است.. محلول سولفات منگنز یک محلول است.ریل و غیر پیروژنیک است. که برای است.فاده به عنوان افزودنی برای محلول های تغذیه کامل پارنترال (TPN) است.فاده می شود. تامین و میزان کافی منگنز در طی TNP سبب عدم بروز برخی علائم می شود. این علائم عبارتند از؛ حالت تهوع و است.فراغ، کاهش وزن، درماتیت و تغییر در رشد و رنگ مو.

برای خرید سولفات منگنز برای مصارف گوناگون می توانید با ما تماس بگیرید و از آخرین قیمت ها مطلع شوید . همچنین مشاوران ما شما را برای چگونگی شرایط خرید و ثبت سفارش و در نهایت خرید محصول راهنمایی می کنند تا خریدی مفید داشته باشید .

. سولفات منگنزچیست؟ این ماده یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی MnSO بوده  که در دمای اتاق به رنگ صورتی روشن و دارای ساختار جامد است.. این ماده در انواع مختلف هیدراته وجود داشته که متداول ترین آنها نوع مونو هیدرات می باشد. اما اشکال مختلف تترا و پنتا هیدرات آن نیز یافت می شود. عمده کاربرد این ماده را می توان در کشاورزی به عنوان کود شیمیایی دانست.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بازار لاله زار