سولفات منگنز در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


منگنز مانند هر فلز سنگین دیگری برای جانداران محدودیت است.فاده دارد و مقدار بیشتر آن ایجاد سمیت خواهد کرد. برای درمان گیاهانی که دچار علائم مربوط به کمبود منگنز هستند، پاشیدن محلول سولفات­ منگنز به روی برگ­ها، یک راه رایج و سریع هست. یک ماه پس از سبز شدن، زمان مناسبی برای این کار است.. از سولفات منگنز هم در خاک­های اسیدی و هم در خاک­های قلیایی می­توان است.فاده کرد.

هنگام کار با این محصول مراقب باشید و نکات ایمنی را رعایت کنید. چراکه تنفس آن باعث التهاب در اندام­های تنفسی گردیده و در صورت تماس با چشم­ها ایجاد سوزش و درد خواهد کرد. بلعیدن اشتباهی این ماده باعث بروز اسهال، است.فراغ و آسیب به دستگاه گوارش می­شود.

مانند بسیاری از سولفاتهای فلزی، سولفات منگنز هیدراتهای مختلفی را تشکیل می دهد. این هیدراتها عبارتند از: مونوهیدرات، تترا هیدرات، پنتا هیدرات و هپتا هیدرات. همه این نمکها در آب حل ‌می شوند و به صورت محلول آبی صورتی کمرنگ به دست می آیند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن