سولفات منیزیم در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.


حرارت دادن هگزاهیدرات تا دمایی حدود ۵ درجه سانتی گراد نیز سبب تولید نوع مونوهیدرات  می شود و اگر گرم کردن تا حدود - درجه سانتیگراد طول  بکشد منیزیم سولفات بی آب تولید می شود. به طور کلی در دمای بالای درجه سانتیگراد تمام هیدرات ها آب خود را از دست داده و  به فرم بی آب  تبدیل می شوند؛ فرم پایداری که بدون  اینکه ذوب شود به اکسید منیزیم (MgO) و تری اکسید گوگرد (SO) حتی در دمای درجه سانتیگراد تبدیل می گردد.

روش دیگری نیز به عنوان جایگزین برای تزریق سولفات منیزیم به منظور کنترل تشنج های ناشی از اکلامپسی و پراکلامپسی می توان  است.فاده کرد  به این شکل که از تا گرم جهت دوز بارگیری  و در ادامه تا گرم در ساعت انفوزیون وریدی برای مدت حداقل ساعت است.فاده شود. 

این محصول به دو صورت بدون آب و آبدار تولید میگردد که n در فرم هیدراته تا متغیر است. و در طبیعت در سنگ های معدنی کیزریت و اپسومیت یافت می شوند. قابل ذکر است.  کیزریت معدنی به فرم منوهیدرات MgSO•HO  و نمک اپسوم که نمک معروفی است. به فرم هپتاهیدرات اطلاق می گردد. علت نامگذاری فرم هپتا به اپسوم به علت محل پیدا شدن این نمک در منطقه اپسوم در سوروی انگلستان است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن