سولفات منیزیم در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

بومهن یکی از شهرهای شرقی است.ان تهران و همچنین یکی از شهرهای شهرستان پردیس است. که در فاصله کیلومتری (از میدان امام پردیس) شرق آن قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران (چهار راه تهرانپارس) کیلومتر و با شهر رودهن کیلومتر است.. البته فواصل گفته شده از مرکز شهرها محاسبه شده و با توجه به توسعه شهری میتوان گفت شهر بومهن از سمت غرب به پردیس و از شرق به رودهن مماس است..

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


تمامی داروها علاوه بر داشتن خاصیت درمانی ممکن است. عوارض جانبی وside effect  هایی نیز داشته باشند که اگرچه عوارض جانبی ناشی از مصرف سولفات منیزیم ممکن است. در یک فرد مشاهده نشود ولی بهتر است. در صورت مشاهده هر یک از عوارضی که درادامه ذکر می شود به پزشک معالج خود مراجعه فرمایید:

- ميزان و سرعت حلاليت سولفات منيزيم در آب از خصوصيات مهم اين محصول مي باشد. از نقاط قوت سولفات منيزيم آويكم (Avichem-Mg) سرعت و ميزان حلاليت آن در آب مي‌باشد. سولفات منيزيم آويكم بصورت كامل در آب حل شده و حاوي حداقل . درصد منيزيم، درصد اکسید منيزيم و درصد SO محلول می باشد.

کاربرد منیزیم سولفات در تمامی محصولات زراعی و باغی می تواند مورد است.فاده قرار بگیرد، این ترکیب شیمایی به دلیل اینکه حلالیت بالای به نسبت آهک دولومیتی دارد می تواند به صورت اسپری برای شاخ و برگ های درختان مورد است.فاده قرار بگیرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن