سولفات منیزیم در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.

برای رسیدن به شهر بومهن میتوان از چهار راه تهران پارس با تاکسی های خطی و یا ون، خود را به آنجا رسانید. برای رفتن به بومهن با اتومبیل شخصی میتوان از جاده قدیم هراز و یا از آزاد راه تهران پردیس خود را به آنجا رسانید. فاصله زمانی رفت و آمد به بومهن بطور متوسط (و نه در روزهای ترافیک) حدود تا دقیقه است..


البته سولفات منیزیم در افزایش گوگرد خاک نیز تاثیر بسزایی دارد، بنابراین می توان گفت است.فاده از سولفات منیزیم با بالا بردن عملکرد منیزیم و گوگرد خاک نقش مهمی در تولید محصولات کشاورزی داشته و به عنوان یک روش اقتصادی برای افزایش بهره بری از محصولات کشاورزی شناخته می شود.

تمام ساختارهای هیدراته با گرم شدن، آب خود را از دست می‌دهند. در دمای بالای درجه سانتیگراد، فقط فرم بی آب، پایدار است.. بدون ذوب شدن در دمای درجه سانتیگراد، سولفات منیزیم به اکسید منیزیم (MgO) و تری اکسید گوگرد (SO) تجزیه می‌شود.

نمک‌های دوتایی حاوی سولفات منیزیم وجود دارد. چند مورد به عنوان سولفات‌های منیزیم – سدیم و سولفات‌های منیزیم – پتاسیم شناخته شده‌اند. مخلوط سولفات مس و منیزیم هپتا هیدراته اخیراً یافت شده است. که در نخاله‌های معدن وجود دارد و به آن نام معدنی آلپرزیت را داده‌اند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن