سولفات منیزیم در رودهن ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

شرایط جغرافیایی و آب و هوای کوهستانی رودهن باعث شده تا  کشاورزی و دامداری به‌عنوان شغل اکثر مردم روستاهای بخش رودهن به حساب آید، به‌طوری‌که از لحاظ دامپروری و تولید شیر، رودهن حرف اول و آخر را در شرق است.ان تهران می‌زند. از محصولات مهم باغی رودهن می توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب و محصولات کشاورزی به گندم و جو و برخی صیفی‌جات اشاره کرد

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.


بسیاری از ورزشکاران از سولفات منیزیم برای تسکین دردهای عضلانی که در ورزش متحمل می شوند است.فاده می کنند ، روش است.فاده آنان از این ماده به این صورت است. که سولفات منیزیم را در یک وان پر از آب گرم حل کرده و به مدت کوتاهی در آن قرار می گیرند تا سولفات منیزیم از بدن آنها سم زدایی کند.

سولفات منیزیم ترکیب شیمیایی از اکسیژن، گوگرد و منیزیم می‌باشد. یکی از مهم‌ترین کاربردهای این ماده در پزشکی و کشاورزی و همچنین داروسازی می‌باشد. سولفات منیزیم به طور طبیعی در آب دریا و چشمه‌های معدنی وجود دارد. سولفات منیزیم به‌صورت بلورهای بی‌رنگ یا سفید می‌باشد. دارای طعم خنک‌کننده، شور و تلخ است.. در آب سریع حل می‌شود و در اتانول (الکل) نامحلول است.. نام‌های دیگر این ماده شیمیایی، نمک منیزیم، سولفوریک اسید، سولفات منیزیم، نمک اپسوم و نمک حمام می‌باشد.

- ميزان و سرعت حلاليت سولفات منيزيم در آب از خصوصيات مهم اين محصول مي باشد. از نقاط قوت سولفات منيزيم آويكم (Avichem-Mg) سرعت و ميزان حلاليت آن در آب مي‌باشد. سولفات منيزيم آويكم بصورت كامل در آب حل شده و حاوي حداقل . درصد منيزيم، درصد اکسید منيزيم و درصد SO محلول می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در رودهن