سولفات منیزیم در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.

محله های شمال تهران علاوه بر قرار داشتن در مناطقی که در مطالب بالا اشاره کردیم، در منطقه تهران نیز قرار دارند. دراین منطقه، که از شمال با بزرگ راه صدر و همچنین مدرس، از جنوب با همت و رسالت، از غرب به بزرگراه چمران و همچنین از شرق با خیابان پاسداران همسایگی دارد، تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریحی و گردشگری وجود دارد. همچنین محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند از جمله محبوب ترین محله های تهران می باشند و افراد بسیاری علاقه مند به زندگی در این مناطق هستند. این منطقه از محله های بسیار زیادی تشکیل شد که در ادامه به معرفی آن ها پرداخته ایم.

الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.


این نمک، یک منبع طبیعی و آلی از منیزیم و گوگرد است.. نمک‌های Epsom معمولاً در نمک‌های حمام، لایه بردارها، شل کننده‌های عضلات و مسکن‌ها است.فاده می‌شوند. با این حال، این ساختار منیزیم سولفات با نمک‌های Epsom که برای باغبانی است.فاده می‌شوند متفاوت هستند.

منیزیم سولفات در صنعت پزشکی و دارویی کاربرد بسیار گسترده ای دارد: به عنوان درمانی برای بیماری‏های پوستی مانند آکنه و جوش، ماده ملین، مراقبت از مو، کمک کننده جایگزینی الکترولیت با هایپرمگانیسمی، کاهش است.رس و افزایش آرامش و ضد تشنج، ضد عفونی کننده،  برای معالجه بیماری های قلبی، برای درمان هیپرترمی بدخیم، ورم مفاصل، درد مفاصل، درد عضلانی، جلوگیری از زایمان زودرس، جلوگیری از حملات آسم، به صورت وریدی باعث کاهش مقاومت در مجاری هوایی و تسهیل جریان طبیعی هوا و به علت نقش در ترشح انسولین کمک به دیابتی‌ها بکار می رود .

البته سولفات منیزیم در افزایش گوگرد خاک نیز تاثیر بسزایی دارد، بنابراین می توان گفت است.فاده از سولفات منیزیم با بالا بردن عملکرد منیزیم و گوگرد خاک نقش مهمی در تولید محصولات کشاورزی داشته و به عنوان یک روش اقتصادی برای افزایش بهره بری از محصولات کشاورزی شناخته می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران