سولفات منیزیم در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


روش دیگری نیز به عنوان جایگزین برای تزریق سولفات منیزیم به منظور کنترل تشنج های ناشی از اکلامپسی و پراکلامپسی می توان  است.فاده کرد  به این شکل که از تا گرم جهت دوز بارگیری  و در ادامه تا گرم در ساعت انفوزیون وریدی برای مدت حداقل ساعت است.فاده شود. 

- ميزان و سرعت حلاليت سولفات منيزيم در آب از خصوصيات مهم اين محصول مي باشد. از نقاط قوت سولفات منيزيم آويكم (Avichem-Mg) سرعت و ميزان حلاليت آن در آب مي‌باشد. سولفات منيزيم آويكم بصورت كامل در آب حل شده و حاوي حداقل . درصد منيزيم، درصد اکسید منيزيم و درصد SO محلول می باشد.

منیزیم سولفات برای کنترل کمبود منیزیم در خون به صورت تزریقی مورد است.فاده قرار می گیرد . برای کنترل و جلوگیری از تشنج در کودکان مبتلا به نفریت حاد و همچنین عاملی برای ضد تشنج میتوان MgSO تزریق کرد ، همچنین تزریق این ماده میتواند به کاهش فشار خون در زنان باردار مبتلا به پره اکالامپسی (preeclampsia) کمک کند. عوارض جانبی تزریق ، که ممکن است. اتفاق بیفتند عبارتند از :



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک