سولفات منیزیم در پردیس ( فروش, تولید و ساخت )

Magnesium sulfate-1
Magnesium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.


تمام ساختارهای هیدراته با گرم شدن، آب خود را از دست می‌دهند. در دمای بالای درجه سانتیگراد، فقط فرم بی آب، پایدار است.. بدون ذوب شدن در دمای درجه سانتیگراد، سولفات منیزیم به اکسید منیزیم (MgO) و تری اکسید گوگرد (SO) تجزیه می‌شود.

حرارت دادن هگزاهیدرات تا دمایی حدود ۵ درجه سانتی گراد نیز سبب تولید نوع مونوهیدرات  می شود و اگر گرم کردن تا حدود - درجه سانتیگراد طول  بکشد منیزیم سولفات بی آب تولید می شود. به طور کلی در دمای بالای درجه سانتیگراد تمام هیدرات ها آب خود را از دست داده و  به فرم بی آب  تبدیل می شوند؛ فرم پایداری که بدون  اینکه ذوب شود به اکسید منیزیم (MgO) و تری اکسید گوگرد (SO) حتی در دمای درجه سانتیگراد تبدیل می گردد.

خرید و فروش سولفات منیزیم خوراکی و منیزیم سولفات صنعتی برای مصارف مختلف در بسته بندی‌های مختلف ارائه می‌شود. مصارف کشاورزی و دارویی این نمک معدنی بسیار شناخته شده است.. قیمت نمک اپسوم و قیمت سولفات منیزیم در ساختارهای هیدراته متنوع بر اساس درصد خلوص آن‌ها تعیین می‌شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس