سولفات پتاس در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وهمچنین یکی دیگرازجاذبه های دیدنی درشهربومهن که مردم این شهروهمچنین مردم رودهن با آن آشناهستند وروزهای تعطیل ممکن است. به آنجا بروند وجود امامزاده سلطان مطهراست.امامزاده سلطان مطهر یکی دیگراز جاذبه های دیدنی شهر بومهن است. که از نوادگان امام صادق (ع) میباشد که در یک بنای هشت ضلعی ساخته شده است. و قدمت بالایی دارد. جالب است. بدانید در اطراف امامزاده مطهر قبرهایی متعلق به دوره صفویه وجود دارد. این مکان ازلحاظ موقعیت جغرافیایی کیلومتر با بومهن فاصله دارد و در مجاورت شهر رودهن و در مسیر جاده هراز قراردارد.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


ریشه های پیاز کم عمق و پراکنده هستند و انشعابات زیادی دارند که در سیستم تغذیه و رساندن مواد مغذی نقش مهمی را ایفا می کنند. به دلیل قرار گرفتن ریشه های پیاز در عمق سانتی متری خاک در جذب عناصر مغذی دیگر ضعیف می باشند که منجر به کمبود عناصر غذایی می شود.

به طور کلی عنصر پتاسیم در درختان میوه فاکتور مهمی در عملکرد کیفی و کمی این محصولات دارد و تاثیر مستقیمی بر میزان مقاومت در برابر سرما، آفت و بیماری ها و تنش ها ناشی از شوری و خشکی دارد. است.فاده از کودهای حاوی پتاسیم در زمان قبل از کشت باعث زنده ماندن جوانه ها می شود.

پتاسیم از مهمترین عناصر مورد نیاز غلات می باشد زیرا یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده بافت غلات است. و چیزی در حدود . تا درصد از وزن غله خشک را پتاسیم تشکیل می دهد. این عنصر اغلب در فعل و انفعالات گیاهی شرکت داشته و در ترکیبات سلولی شرکت نمی کند. گیاهان تیره غلات چیزی در حدود گرم پتاسیم از خاک می توانند جذب کنند و این عنصر اثرات مطلوبی در ثبات گیاه، تلقیح بهتر، افزایش مقاومت در برابر بیماری و آفات و رشد و نمو این گونه گیاهان می شود. علاوه بر این این عنصر می تواند باعث تسهیل انتقال نشاسته از برگ به دانه گیاه شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن