سولفات پتاس در شهرک صنعتی نصیرآباد ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..

فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..


اگر بخواهیم نگاهی به آینده خرید و فروش این ماده بیندازیم، پیش بینی ها حاکی از این است. که تقاضای این ترکیب شیمیایی در حال افزایش است.. بازار جهانی سولفات پتاش شاهد رشدی پایدار از سال بوده است.. بر طبق گزارشات انجام گرفته در این زمینه، پیش بینی می شود که این بازار به نرخ رشدی در حدود . درصد در بازه زمانی تا دست پیدا کند.

کود سولفات پتاسیم، برای گیاهان حساس به کلر و شوری مناسب است.. همچنین به عنوان یک افزودنی غذایی است.فاده می شود. فراموش نکنید که کود زیاد باعث بروز پژمردگی گیاه می شود. از دوزهای کافی تجاوز نکنید و فقط در صورت نیاز گیاه، مصرف کنید. همچنین رعایت دوز باعث می شود تا از شستشوی کود سولفات پتاسیم به داخل خاک جلوگیری شود و در نتیجه از آلودگی جلوگیری شود. پتاسیم که بخشی از ساختار سولفات پتاسیم است.، از عناصر اصلی (NPK) به شمار می رود. پتاسیم باعث تجمع ذخایر مواد مغذی در ریشه (چغندر، هویج) و میوه ها می شود. همچنین تعرق گیاه را تنظیم می کند و در برابر خشکسالی، سرما و بیماری های کریپتوگامیک (قارچها) بهتر مقاومت می کند. علاوه بر این، این عنصر طعم و ظاهر میوه را بهبود می بخشد.

در تمامی فرایندهای مربوط به رشد گیاه از کاشت تا برداشت، پتاسیم به عنوان یک عنصر مهم و اساسی نقش دارد. کمبود پتاسیم در گیاه موجب کاهش مقاومت گیاه به خشکی، غرق‌آبی و دماهای بالا و پایین می‌شود. همچنین کمبود پتاسیم موجب کاهش مقاومت گیاه در مقابل آفت‌ها، عوامل بیماری ‌زا و حمله آفت ها می ‌شود. به ‌دلیل اینکه پتاسیم سلامت کلی اندام‌های در حال رشد را بهبود می‌بخشد و از گیاه در مقابل بیماری‌ها محافظت می‌کند. پتاسیم عواملی چون رنگ، اندازه، شکل و قدرت دانه تحت تاثیر قرار می دهد و و هم چنین سبب افزایش برداشت محصول می شود. وجود پتاسیم در فرایند فنوسنتز گیاه نقش دارد  و به انتقال قندها و نشاسته‌ها و ساخت پروتئین در گیاه کمک می کند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی نصیرآباد