سولفات پتاس در شهرک صنعتی پرند ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم &#; شهرک صنعتی سیمین دشت &#; شهرک صنعتی صفا دشت &#; و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.

که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;

از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.


سولفات پتاسیم یا پتاسیم سولفات، یک نمک پتاسیم است. که دارای فرمول شیمیایی KSO می باشد. کریستال یا پودری بی رنگ یا سفید رنگ و بی بو است.. این ماده مصارف صنعتی و غیر صنعتی زیادی دارد می توان گفت اکثرا به عنوان کود شیمیایی مورد است.فاده قرار می گیرد. نام دیگر سولفات پتاسیم، سولفات پتاس می باشد. به صورت کلی در هر جایی که گیاهان حضور دارند، پتاسیم می تواند مفید واقع شود و معمولا موجب ایجاد بازدهی بالا در چمن، سبزیجات و گل ها می گردد. در ادامه بحث به کاربرد ها و خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده مهم خواهیم پرداخت.

همه کشاورزان می خواهند گیاهان مقاوم و سالمی داشته باشند که میوه های زیبایی به ما بدهند. برای این کار، گیاه به عناصر خاصی نیاز دارد. سولفات پتاسیم یکی از آنهاست. این کود در دسترس همه است.، اما قبل از است.فاده باید مراقب باشید و محصول کشاورزی خود را بشناسید. آن را می توان به صورت مایع یا گرانول است.فاده کرد که باغبانان آماتور و حرفه ای می توانند این کار را انجام دهند. از سولفات پتاسیم در صنعت

این ماده شیمیایی به شکل کریستال سفید یا بی رنگ، گرانول یا پودر سفید رنگ است.. دارای مزه شور و تلخ است.. این ماده از واکنش هیدروکسید پتاسیم (KOH) و اسید سولفوریک (HSO) تهیه می شود. از آنجا که این دو اسید و باز قوی هستند، بنابراین سولفات پتاسیم نمکی خنثی است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند