سولفات پتاس در شهریار ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

هنر نیز جایگاه پررنگی در زندگی شهریار داشت. او علاوه بر شاعری، در موسیقی و خطاطی نیز ماهر بود و یکی از نوازنده‌های بنام سه‌تار در تبریز به شمار می‌آمد، طوری که گفته می‌شود آن‌قدر خوب سه‌تار می‌نواخت که اشک است.ادش ابوالحسن صبا را نیز جاری می‌کرد. 


این ماده شیمیایی به شکل کریستال سفید یا بی رنگ، گرانول یا پودر سفید رنگ است.. دارای مزه شور و تلخ است.. این ماده از واکنش هیدروکسید پتاسیم (KOH) و اسید سولفوریک (HSO) تهیه می شود. از آنجا که این دو اسید و باز قوی هستند، بنابراین سولفات پتاسیم نمکی خنثی است..

این ماده سمی نیست و تماس آن با پوست یا چشم تهدیدی برای سلامتی نیست اما ورود غبار آن در چشم ممکن است. باعث تحریک چشم شود برای برطرف شدن این عارضه شستشوی چشم با آب توصیه شده است.. است.نشاق غبار این ماده باعث تحریک سیستم و مجاری تنفسی می شود که می تواند منجر به عطسه یا سرفه شود. مصرف خوراکی بیش از اندازه این ماده باعث ایجاد مشکلات گوارشی می شود.

برآورد می شود که در سال ارزش بازار جهانی این ماده در حدود . میلیارد دلار در سال بوده است. و برآورد می گردد که تا سال به ارزشی در حدود میلیارد دلار دست پیدا کند. رشد این بازار در بخش میوه به سرعت در حال رشد است. به طوریکه برآورد می گردد ارزش این بخش که در سال حدود میلیون دلار بوده است. تا پایان سال به رقمی در حدود میلیون دلار برسد. این در حالی است. که تا پایان سال این بازار در این بخش شاهد رشدی . درصدی خواهد بود. از انواع پتاسیم سولفات، سولــفات پتاسیم گرانول می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار