سولفات پتاس در قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium sulfate-1
Potassium sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

پل معروفی در منطقه باقرآباد این شهر نیز وجود دارد که به دلیل کشته شدن تعدادی که با قصد اعتراض به بازداشت روح‌الله خمینی در روز ۵ خرداد ورامین و پیشوا را ترک گفته و به سمت تهران عزیمت داشته و از روی این پل افتاده و پراکنده شدند، این پل به پل ۵ خرداد معروف است.. ساخت این پل قدیمی آجری به دوره پهلوی اول بازمی‌گردد. در قرچک یک قنات از شمال تا جنوب این شهر وجود داشته که به قنات ولی آباد معروف است. و خیابان ولی آباد در کنار آن شکل گرفته که امروزه جز در کنار خط آهن و به دلیل ایجاد مشکل اثری از آن نیست. خط آهن سراسری (تهران، مشهد) جنوب این شهر را به صورت کلی طی می‌کند و مانع پیشروی این شهر به سمت جنوب شده‌ است..

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


در تمامی فرایندهای مربوط به رشد گیاه از کاشت تا برداشت، پتاسیم به عنوان یک عنصر مهم و اساسی نقش دارد. کمبود پتاسیم در گیاه موجب کاهش مقاومت گیاه به خشکی، غرق‌آبی و دماهای بالا و پایین می‌شود. همچنین کمبود پتاسیم موجب کاهش مقاومت گیاه در مقابل آفت‌ها، عوامل بیماری ‌زا و حمله آفت ها می ‌شود. به ‌دلیل اینکه پتاسیم سلامت کلی اندام‌های در حال رشد را بهبود می‌بخشد و از گیاه در مقابل بیماری‌ها محافظت می‌کند. پتاسیم عواملی چون رنگ، اندازه، شکل و قدرت دانه تحت تاثیر قرار می دهد و و هم چنین سبب افزایش برداشت محصول می شود. وجود پتاسیم در فرایند فنوسنتز گیاه نقش دارد  و به انتقال قندها و نشاسته‌ها و ساخت پروتئین در گیاه کمک می کند.

پتاسیم از مهمترین عناصر مورد نیاز غلات می باشد زیرا یکی از عناصر اصلی تشکیل دهنده بافت غلات است. و چیزی در حدود . تا درصد از وزن غله خشک را پتاسیم تشکیل می دهد. این عنصر اغلب در فعل و انفعالات گیاهی شرکت داشته و در ترکیبات سلولی شرکت نمی کند. گیاهان تیره غلات چیزی در حدود گرم پتاسیم از خاک می توانند جذب کنند و این عنصر اثرات مطلوبی در ثبات گیاه، تلقیح بهتر، افزایش مقاومت در برابر بیماری و آفات و رشد و نمو این گونه گیاهان می شود. علاوه بر این این عنصر می تواند باعث تسهیل انتقال نشاسته از برگ به دانه گیاه شود.

البته لازم به ذکر است. کودهای شیمیایی نظیر سولفات پتاسیم برای محصولاتی که پایه نیتروژنی دارند مناسب نیستند و بازده لازم را در این موارد ندارند. شرکت پگاه محیط آرین با تولید سولفات پتاسیم با کیفیت اماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در قرچک