سولفات کبالت در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Cobalt sulfate-1
Cobalt sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.

محله های شمال تهران تمامی مساحت منطقه پایتخت را پوشش داده اند. این منطقه در حدود کیلومتر مربع وسعت داشته و علاوه بر این که نام "بالا شهر تهران" را به خود اختصاص داده است.، بلکه در واقع در بالا ترین نقطه شهر تهران نیز قرار دارد.  اگر به این منطقه رفته باشید، متوجه شیب تند خیابان های این منطقه شده اید و در حقیقت کاملا مشخص است. که این منطقه از تهران، بر روی کوهپایه های رشته کوه البرز قرار دارد. در منطقه تهران علاوه بر وجود محله های مختلف و بسیار زیاد، امکانات متعددی نیز وجود دارد. امکاناتی که شاید نمونه آن ها را در هیچ کجای پایتخت پیدا نکنید. این منطقه محبوب ترین محله های شمال تهران را در خود جای داده است. و در نتیجه توجه بسیاری از افراد و پایتخت نشینان و حتی توریستان را به خود جلب می کند. 

آجودانیه که پیش از این بیشتر به عنوان محله باغات تهران شناخته می شد امروزه یکی از محله های اعیان نشین تهران است. که به دلیل خانه های لوکس و خیابان های عریض خود شناخته می شود. این محله یکی از معدود محله های شمال تهران است. که کاربری آن بیشتر مسکونی می باشد! وجود مجتمع تجاری و تفریحی عرش آجودانیه نیز سبب شده بخش تجاری در این منطقه حضور پر رنگ تری به خود بگیرد.


با تکیه بر سابقه ای بیش از یک دهه فعالیت موفقدر زمینه فروش و توزیع مواد شیمیایی آزمایشگاهی و صنعتی، مواد زیستی و تجهیزات آزمایشگاهی، با هدف تسهیل دسترسی پژوهشگران و صنعتگران به مواد و تجهیزات آزمایشگاهی با کیفیت و قیمت مناسب، به صورت آنلاین نیز فعالیت خود را شروع کرده است.. ما در مجموعه "ای آز" تلاش داریم با فراهم کردن نیازهای دانشگاه و صنایع در کوتاهترین زمان، نقش کوچکی در اعتلای کشور عزیزمان ایران داشته باشیم.

سولفات کبالت یک ماده معدنی است. که هم به صورت طبیعی و هم سنتزی تهیه می شود. این ماده در طبیعت به صورت کریستال های هیدارته یافت می شود. در واقع این ماده در طبیعت در مناطقی که حاوی کانی های اسکوترودیت و کبالتیت هست، وجود دارد. این کانی ها حاوی مقادیری از کبالت، منگنز و نیکل است..

همچنین این ماده از طریق پوست وارد سیستم گردش خون شده و منجر به خارش و سوزش دست ها و سرطان می شود. همچنین این ماده در برابر اکسنده ها، رطوبت محیط و اکسیژن محیط ناپایدار بوده و تخریب می شود. به دلیل سمیت بالای این ماده، در حین کار از دستکش آزمایشگاهی، عینک، ماسکی تنفسی است.فاده شود. محیط کار این ترکیب در زیر هود با مکش قوی است.. در صورت تماس مستقیم آن با دست و یا صورت، فورا محل آغشته شده را با آب و صابون فراوان شست و شو داده و در صورت بلع یا تماس آن با چشم به سرع آن را با اورژانس انتقال داده و تحت درمان قرار گیرد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران