متیلن کلراید در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


متیل کلراید خشک ممکن است. در فلزات متداول مانند فولاد، آهن، مس و برنز وجود داشته باشد، اما بر روی آلومینیوم، روی، ریخته گری قالب و احتمالاً آلیاژهای منیزیم دارای یک عمل خورنده است.. متیل کلراید نباید با آلومینیوم است.فاده شود، زیرا در صورت وجود رطوبت، در اثر تماس با آن فلز، خود به خود ترکیبات متیل آلومینیوم قابل اشتعال ایجاد می کند. با ماده خشک کننده، آلومینای فعال شده، هیچ واکنشی اتفاق نمی افتد.

در اثر تماس با آب، مواد شیمیایی خورنده تشکیل می دهد. بخار ممکن است. در مناطق کم ارتفاع به ویژه در فضاهای محدود به مقدار خطرناک جمع شود و در نتیجه خطر سمیت ایجاد کند. ظروف بسته ممکن است. هنگام آزاد شدن محتوای گرم شده، به شدت پاره شوند. در آتش سوزی، مواد خطرناکی مانند مونوکسیدکربن، دی اکسید کربن، کلرید هیدروژن نیز تولید کند.

استنشاق متیل کلرید می تواند سردرد، سرگیجه، خواب آلودگی، حالت تهوع، است.فراغ، تشنج، کما و نارسایی تنفسی ایجاد کند. این ماده در غلظت های بالا مخدر است.. قرار گرفتن در معرض مکرر باعث تولید کبد و متیل کلرید می شود که باعث ایجاد اثرات نامطلوب تولید مثل در حیوانات آزمایش می شود. این موارد شامل سمیت جنینی، مرگ جنین، ناهنجاری های تکاملی و اثرات پدر در موش می باشد. تست آن برای آزمایش جهش زایی مثبت بود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک