متیلن کلراید در پردیس ( فروش, تولید و ساخت )

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.


DCM پلاستیک های خاصی را به صورت شیمیایی جوش می دهد. به عنوان مثال، برای آب بندی پوشش کنتورهای الکتریکی است.فاده می شود. غالباً به عنوان جز اصلی چسب های جوشکاری پلاستیک فروخته می شود، همچنین توسط علاقه مندان به ساختمان برای اتصال قطعات پلاستیکی به یکدیگر بسیار است.فاده می شود. معمولاً به آن &#;دی-كلو&#; گفته می شود.

دی کلرومتان با بویی شیرین و مشابه با کلروفرم، ترکیبی فرار می باشد که در آب ( گرم در میلی لیتر در دمای درجه سانتیگراد) نسبتا محلول است.. در حلال های آلی مانند اتانول، اتر، فنل ها، آلدهید ها و کتون ها نیز قابل حل است.. بخار DCM سنگین تر از هوا می باشد و معمولا پایدار است.. متیلن کلراید یه اسید لوئیس است. که جز اسیدهای سخت شناخته می شود. همچنین نقطه جوش پایینی دارد و انرژی تبخیر این حلال صنعتی کم می باشد (حدودا برابر کمتر از آب می باشد.). از دیگر ویژگی های متیلن کلراید باید اشاره کنیم بر خلاف این که این محلول غیر قابل اشتعال می باشد، اما می تواند مخلوط بخار و هوا قابل اشتعال را در دمای بالای درجه سانتیگراد ایجاد کند. دی کلرومتان در بدن به مونوکسید کربن تجزیه می شود که منجر به مسمومیت خواهد شد. این ماده در صورت حرارت دیدن در دمای بالا و تجزیه شدن، بخارات بسیار سمی را نیز آزاد می کند.

متیلن کلراید، یک هیدروکربن آلیفاتیک اشباع شده هالوژنه، یک مایع روشن و بی رنگ و فرار با بوی شبیه به اتر است.. متیلن کلراید یک ماده شیمیایی است. که در بسیاری از کاربردها به دلیل حلالیت بالا ، خوردگی پایین در بسیاری از فلزات و عدم وجود نقطه فلش یا آتش سوزی مورد است.فاده قرار می گیرد. بعنوان جایگزینی برای حلال های قابل اشتعال بیش از سال پیش معرفی شده است.. حلالیت چربی و پتانسیل اشتعال پذیری کمی دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس