متیلن کلراید در پیشوا ( فروش, تولید و ساخت )

Methylene Chloride-1
Methylene Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.


متیلن کلراید کاربردهای متفاوتی دارد. نوسانات و توانایی DCM در حل طیف وسیعی از ترکیبات آلی، آن را به یک حلال مفید برای بسیاری از فرآیندهای شیمیایی تبدیل کرده است.. در صنایع غذایی، از آن برای کافئین سازی قهوه و چای و همچنین تهیه عصاره های رازک و سایر طعم دهنده ها است.فاده شده است.. نوسانات آن منجر به است.فاده از آن به عنوان یک پیشرانه اسپری آئروسل و به عنوان یک عامل دمنده برای کف های پلی اورتان شده است..

دی کلرومتان که یک نوروتوکسین است. که باعث آسیب رساندن به مغز و سیستم عصبی مرکزی (CNS) می شود. آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) این ماده را سرطان زا اعلام کرده است. زیرا طبق آمارهای اعلامی تماس با این ماده شیمیایی باعث ایجاد سرطان کبد و ریه می شود.خطرات احتمالی قرار گرفتن در معرض دی کلرومتان:

متیلن کلراید، یک هیدروکربن آلیفاتیک اشباع شده هالوژنه، یک مایع روشن و بی رنگ و فرار با بوی شبیه به اتر است.. متیلن کلراید یک ماده شیمیایی است. که در بسیاری از کاربردها به دلیل حلالیت بالا ، خوردگی پایین در بسیاری از فلزات و عدم وجود نقطه فلش یا آتش سوزی مورد است.فاده قرار می گیرد. بعنوان جایگزینی برای حلال های قابل اشتعال بیش از سال پیش معرفی شده است.. حلالیت چربی و پتانسیل اشتعال پذیری کمی دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پیشوا