مونو آمونیوم فسفات در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


بسته بندی‌های حاوی ترکیب مونو آمونیوم فسفات، معمولاً در وزن ۵ کیلوگرم و به شکل کیسه وجود دارد. برای سفارش‌های فله‌ای، کیسه‌های کیلوگرمی در نظر گرفته می‌شود. درصد خلوص این ماده برای مصارف صنعتی یا کود کشاورزی به طور معمول، بیشتر از % است. اما باز هم این مقدار به تولید کننده بستگی دارد. آنالیز مونو آمونیوم فسفات نشان می‌دهد که درصد عناصر تشکیل دهنده آن دقیقاً چقدر است..

به طور کلی تمامی گیاهان برای رشد و بقا، به مقادیری از فسفر نیاز دارند. در واقع ایجاد بافت های جدید در گیاهان به علت تقسیم سلولی و رشد سلول ها می باشد. با حضور مقادیر کافی از فسفر، پروتئین موجود در گیاهان سنتز می شود و بافت های جدید در گیاهان تشکیل می شود.

بطور کلی علائم ظاهری کمبود فسفر در گیاه بیشتر به رویت لکه هایی بر روی آن خلاصه می شود که همین عامل سبب سختی تشخیص کمبود فسفر نسبت به تشخیص کمبود نیتروژن و پتاسیم می شود. بر همین اساس می توان گفت نجات گیاه از کمبود حضور فسفر خیلی دیر اتفاق خواهد افتاد. یکی دیگر از علائم کمبود فسفر را می توان در رشد گیاه دید. چرا که فسفر در یک گیاه سالم به سهولت از مناطق با غلظت فسفر زیاد به سمت مناطق جوان تر که فسفر کمتری دارند حرکت می کند. همچنین در گیاهان بالغ فسفر به مناطقی از گیاه مهاجرت خواهد کرد که در تشکیل دانه یا میوه نقش دارند. چرا که این مناطق نیازمند انرژی بیشتری می باشند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک