مونو آمونیوم فسفات در قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



قرچک در سال ۵۵ شمسی به دلیل توسعه در صنعت و جذب مهاجر از نقاط مختلف کشور به شهر تبدیل شد. در شهر قرچک محله های مختلفی وجود دارد و معمولا مهاجران هر شهر یا کشور محله خاص خود را در قرچک تشکیل داده اند. جالب اینجاست که روی تابلو مسجد هر منطقه در کنار نام مسجد، اسم منطقه‌ای که مهاجران از آنجا مهاجرت کرده اند، نوشته شده است..

به لطف زحمات شهرداری قرچک و ساخت خیابان ها و بلوارهای عریض در معابر اصلی شهر، ترافیک قرچک مطلوب است.. اگرچه باز هم در ساعاتی از روز، به خصوص ساعات اولیه صبح، نزدیک غروب و ساعات پرتردد شاهد ترافیک در محله های مختلف قرچک خواهید بود.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.


محلول پاششی این کود در تامین فسفر در مواقعی که گیاه نیاز به پاسخ سریع دارد و به شدت دچار کمبود باشد موثر است.. این روش باید به عنوان یک روش تکمیلی برای است.فاده از فسفر خاک در نظر گرفته شود. غلظت محلول های را می توان با توجه به سن برگ افزایش داد.

سالهاست که کاربرد مونو آمونیوم فسفات به عنوان یک کود ضروری در صنعت کود و کشاورزی مطرح می باشد. این کود مهم، پس از انحلال در رطوبت موجود در خاک دو ترکیب مورد نیاز گیاهان یعنی فسفر و نیتروژن را در اختیار گیاه قرار می دهد. در نتیجه مونو آمونیوم فسفات منبعی از فسفر و نیتروژن در گیاهان است.. این محصول برای خاک هایی که pH خنثی یا قلیایی دارند مفید تر خواهد بود چرا که می تواند به تنهایی سبب اسید شدن خاک ناحیه گردد که این برای گیاه مضر خواهد بود. در این محصول آمونیاک آزادی را نخواهیم دید که همین عامل سبب ایجاد خطر کمتری برای جوانه های گیاه می شود.

رعایت اقدامات و نکات ایمنی در مورد مونو آمونیوم فسفات مانند هر کود شیمیایی دیگر ضروری است.. پودر شیمیایی این کود در صورت تماس با دست می تواند تحریک کننده باشد. پس بهتر است. در هنگام است.فاده از آن حتماً دستکش بپوشید و یا بلافاصله پس از کار با آن دستان خود را به خوبی بشویید. همچنین اگر این محصول در هوا پخش شود می تواند برای چشم و مجاری تنفسی و ریه ها نیز محرک باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در قرچک