مونو آمونیوم فسفات در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.

از جاهای دیدنی لواسانات که جزو آثار ملی ایران هستند، می‌توان به محوطه باستانی سر قبر تاج الدین، تپه باستانی ناظم آباد، تپه و عمارت باستانی تنگل خانه، تپه باستانی جوهک، تپه باستانی سر قلعه، تپه باستانی سوزگران، تپه باستانی شیرتازه و تپه باستانی قلیان (فرنگیس) اشاره کرد. تپه‌های دیگری نظیر محوطه باستانی است.په سومه‌وار، تپه‌های باستانی گوشواره، تپه باستانی کلابد و تپه باستانی مرغی نیز در منطقه لواسانات قرار دارند که همگی در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.


از جمله خریداران اصلی مونو آمونیوم فسفات، فعالان صنعت کشاورزی هستند. این ماده شیمیایی، از زمان های گذشته تا کنون به عنوان کود مورد است.فاده قرار گرفته است.. مونو آمونیوم فسفات در واقع یک کود ضروری برای گیاهان می باشد که منبعی غنی دو عنصر فسفر با نماد شیمیایی P و نیتروژن با نماد شیمیایی N است.. این دو عنصر، اصلی ترین مواد مورد نیاز تمامی گیاهان و میوه ها می باشد. در واقع با است.فاده از این نوع کود، نیتروژن و فسفر به شکل قابل است.فاده برای گیاهان تبدیل می شود.

بهترین زمان برای مصرف مونو آمونیوم فسفات، فصل های بهار و پاییز می باشند. همچنین گیاهانی که اغلب به این کود احتیاج دارند عبارتند از؛ چغندر، سیب زمینی، گل آفتابگردان، ذرت، چاودار، گندم، جو دوسر، سویا و کلزا. برای است.فاده صحیح در واقع تعیین نوع، میزان، زمان و نحوه مصرف کود ها در گیاهان زراعی، است.فاده از آزمون خاک و در گیاهان باغی علاوه بر تجزیه خاک و آب آبیاری، تجزیه برگ و گاهی میوه مناسب ترین روش خواهد بود. رعایت نکات زیر در مصرف این کود لازم است.؛

مونو آمونیوم فسفات (MAP) که به نام آمونیوم دی هیدروژن فسفات (ADP) نیز شناخته می‌شود، یک ترکیب شیمیایی با فرمول شیمیایی (NH)(HPO) است.. ADP ماده اصلی کودهای کشاورزی و برخی از کپسول‌های آتش نشانی است.. همچنین در صنایع اپتیک و الکترونیک، کاربردهای گسترده‌ای دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان