مونو آمونیوم فسفات در پاکدشت ( فروش, تولید و ساخت )

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

پاکدشت را که هم‌اکنون می‌بینیم، در اصل شامل شماری روستا و شهر است. که در دوران باستان روستاهایی در دشت ری بوده‌اند. تاریخی کهن در دل خود دارد که بیانگر گذار اقوام مختلف و مهاجرت آنان از سرزمین‌های دور به این دیار و یادآور جنگ‌ و ستیز مکرر گروه‌های اجتماعی از اقوام گوناگون و شخصیتهای شهیر تاریخ می‌باشد.

نتایج بدست آمده از کشفیاتی که در سال‌های اخیر انجام گرفته نشان می‌دهد که در آستانه تاریخ مدون کشور ما یکی از مراکز عمده تمدن بوده‌است. اتلال پیش از تاریخ در بخشی از این منطقه مورد بررسی قرار گرفته‌اند که آثار بدست آمده از آن‌ها قابل مقایسه با تمدن ری می‌باشد.


مونو آمونیوم فسفات (Mono Ammonium Phosphate) منبعی سرشار فسفر و نیتروژن است.. این محصول دارای دو ترکیب رایج در صنعت کود سازی است. و دارای بالاترین میزان فسفر در بین کود های موجود در بازار می باشد. این ترکیب را با نام فسفات دی هیدروژن آمونیوم و یا با نام اختصاری MAP نیز می شناسند. این محصول که به شکل پودر یا کریستال های سفید رنگ است.، در آب محلول و در اتانول انحلال ناپذیر است.. از نظر پایداری شیمیایی نیز این ترکیب تا دمای درجه سانتیگراد پایدار خواهد بود. این ترکیب را با نام آمونیوم دی هیدروژن فسفات و علامت اختصاری ADP نیز می شناسند.

نگهداری از مونو آمونیوم فسفات و حمل و نقل آن خوشبختانه آسان است.. همچنین این ماده به صورت بسیار خالص ممکن است. به تهویه و مراقبت بیشتر در هنگام حمل و نقل نیازمند باشد. این محصول بایستی در انبار بصورت سربسته و خشک نگهداری و ذخیره شود. در صنعت کشاورزی کود دیگر به نام دی آمونیوم فسفات نیز داریم.

در بازار خرید و فروش مونو آمونیوم فسفات، با واژه‌ها و اصطلاحات متعددی روبرو هستیم. کود آمونیوم دی هیدروژن فسفات، آمونیوم هیدروژن فسفات یا حتی کود مونو پتاسیم فسفات، همگی ترکیباتی هستند که حاوی فسفر بوده و برای رشد گیاهان، ضروری هستند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پاکدشت