مونو آمونیوم فسفات در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Mono Ammonium Phosphate-1
Mono Ammonium Phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه را به بازار مبلمان می شناسند اما حقیقت چیز دیگری است.. اگر به این بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که جدای از مبلمان، صنایع چوب و کابینت سازی نیز در این شهرک رونق فراوانی دارد. در واقع یکی از بزرگترین نمایشگاه های فروش کابینت نیز به شمار می رود.

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.


اگر قصد خرید مونو آمونیوم فسفات را دارید و یا می خواهید هر چه بهتر با این محصول کاربردی آشنا شوید، خواندن این متن به شما توصیه می شود. در ادامه ویژگی ها، کاربردها، نحوه خرید مونو آمونیوم فسفات و... به صورت کامل شرح داده شده است.‌. با ما همراه باشید...

یکی از ویژگی های مونو آمونیوم فسفات این است. که می تواند در شرایط نامناسب جوی مانند دمای پایین و نور ناکفی با تحریک جوانه ها سبب شکوفایی بیشتر و افزایش اندازه و سایز میوه ها شود. این کود می تواند فشار داخلی سلول های گیاهی و مقاومت در برابر انواع بیماری ها و است.رس های محیطی را افزایش دهد. از دیگر ویژگی های آن جذب کامل توسط گیاه می باشد که این می تواند در قوام و ماندگاری گیاه نیز تاثیر گذار باشد. بعلاوه این محصول در هنگام کار غباری را تولید نمی کند و در نگهداری و حمل آن نیاز به رعایت نکات خاصی نمی باشد. از دیگر مزایای  آن نوع فرم فسفر است.. فسفر در این کود دارای زنجیره ای بلند می باشد که سبب آسان سازی جذب آن برای گیاه می شود.

قیمت مونو آمونیوم فسفات، بر اساس قیمت مواد اولیه برای تهیه، برند تولید کننده و تغییرات قیمت مواد شیمیایی و قیمت کود فسفات آمونیوم تعیین می‌شود. مونو آمونیوم فسفات زیگلر آلمان، وپروفرت هلند، بازارگان، پرینوا و تتاکو از برندهای معروف این ماده هستند. مقدار مصرف ترکیبات آمونیوم فسفات برای کشاوزی به شرایط هر گیاه و نوع خاک بستگی دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه