مونو پتاسیم فسفات در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Monopotassium phosphate-1
Monopotassium phosphate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

یکی از اصلی ترین دلایلی که چهاردانگه تهران را از دیگر بازارها متمایز می کند، تراکم صنایع مرتبط است.. همان طور که قبلاً اشاره کردیم، صنایع چوب از اصلی ترین پیش نیازهای کابینت و مبلمان است. که در چهاردانگه به وفور یافت می شود. همچنین تمام صنایع جانبی لازم از همان مراحل ابتدایی تا فروش در چهاردانگه گرد هم جمع شده اند.


این ماده در ترکیب با کودهای دیگر می تواند پاسخگوی نیازهای تغذیه ای و غذایی محصول در طول دوره رشد خود باشد. همچنین به دلیل خلوص بالا و حلالیت بالای آن در آب، باعث شده به عنوان یک کود ایده آل در کشاورزی مورد توجه قرار گیرد. بعلاوه این ترکیب برای آماده سازی و تولید کود های مایع کشاورزی نیز مناسب است.. کریستال این ماده به دلیل ویژگی های نوری غیر خطی آن، در تلفیق کننده های نوری مورد توجه قرار می گیرد.

مقدار مصرف مونو پتاسیم فسفات برای میوه های درختی، انگور، سبزیجات و سیب زمینی معمولاً تا کیلوگرم به ازای هر هکتار است.. همچنین برای مرکبات، گوجه و موز تا کیلوگرم نیز می رسد. البته که این اعداد با توجه به وضعیت خاک، شرایط اقلیمی و سایر عوامل محیطی می تواند کمتر یا بیشتر شود.

در است.فاده از این کود علاوه براینکه باید به مقادیری که برای هرمحصول است.فاده میشود توجه شود باید به زمان مصرف آن نیز با در نظر گرفتن نوع محصول توجه ویژه شود.در جدول زیر نیز زمان مناسب برای است.فاده از این کود برای میوه‌های درختی، انگور، مرکبات، سبزیجات، سیب زمینی،گوجه و موز آمده است. :



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه