نیترات کلسیم در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


نیترات کلسیم به صورت کریستال های سفید رنگ به فروش می رسد و به صورت چهار آبه به بازار عرضه می شود. نوع تترا هیدرات این ماده در دمای . درجه ی سانتیگراد ذوب می شود. از این رو خشک کردن آن با حرارت دهی امری دشوار می باشد. همچنین وجود یون های نیترات در این ماده باعث ایجاد خورندگی در است.یل و آهن شده و امکان است.فاده از خشک کن ها را به دلیل خوردگی بسیار سخت می نماید.

کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.نیتروکلسیت شکل معدنی نیترات کلسیم هیدراته است. که در محیط‌های خشک مانند غارها و اسطبل‌ها که کود حیوانی با بتن و یا سنگ آهک در تماس است. به شکل شوره مشخص می‌شود. این نمک بی‌رنگ رطوبت هوا را به خود جذب می‌کند و معمولاً به عنوان تراهیدرات نیز یافت می‌شود و به دلیل حلالیت بالای آن در آب بر خلاف سایر ترکیبات رایج کلسیم نظیر سولفات کلسیم، کربنات کلسیم و هیدروکسید کلسیم، مصارف زیادی دارد.انحلال تتراهیدرات نیترات کلسیم بسیار گرماگیر است. و از این رو از نیترات کلسیم در پک‌های خنک کننده است.فاده می‌شود. یک کود کلسیمی بسیار محبوب در بین کشاورزان است.، دلیل این امر عدم حلالیت کلسیم کربنات خاک در آب می‌باشد. این کود جهت تامین کمبود نیتروژن و کلسیم مورد است.فاده قرار می‌گیرد و به دلیل جذب آسان و سریع، به خوبی عوارض ناشی از کمبود کلسیم را برطرف می‌کند و همچنین باعث افزایش مقاومت دیواره‌ی سلولی گیاه و کمک به جذب سایر عناصر غذایی می‌شود.نیترات کلسیم مانند نیترات‌های فلزی قلیایی خاکی در معرض حرارت (در ۵ درجه سانتی‌گراد به بالا) به دی اکسید نیتروژن تجزیه می‌شود.نیترات کلسیم سوختن مواد قابل احتراق را به شدت افزایش می‌دهد ودر واقع به خودی خود قابل احتراق نیست، بلکه احتراق مواد دیگر را افزایش می‌دهد. نیترات کلسیم در تماس با مواد قابل احتراق خطر آتش سوزی و انفجار را در پی دارد.کود نیترات به دو صورت گرانوله و مایع در بازار موجود است..

این ماده شیمیایی در تصفیه آب آشامیدنی به عنوان پیش شرط برای جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع است.فاده می شود. یون نیترات قادر به حذف یون سولفات می باشد که در نتیجه از ایجاد سولفید هیدروژن جلوگیری می نماید. بعلاوه مانع از فعالیت زیستی باکتری های بی هوازی می گردد که سبب ایجاد بوی نامطلوع در آب هستند. نیز برای رفع لجن هم مصرف شده و عملکرد های قابل توجهی دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن