نیترات کلسیم در قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

calcium Nitrate-1
calcium Nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

هرکدام از این مهاجران در محله‌های خود زندگی و گویش‌های قومی ‌خویش را در کنار زبان فارسی حفظ نموده‌اند. آنان علاوه بر زبان، آداب و رسوم شهرهای خود را نیز حفظ نموده و مناسبت‌های ملی و مذهبی را با شیوه‌ی خود برگزار می‌نمایند. از این رو از قرچک با عنوان ایران کوچک یاد می‌شود.


با توجه به مصرف عمده ی این ماده در حوزه های صنعتی شرکت تمادکالا فعال در حوزه ی فروش مواد شیمیایی، فروش نیترات کلسیم صنعتی و آزمایشگاهی و همینطور کود نیترات کلسیم به صورت جزئی یا عمده فعال است. و ارسال آن را به اقصی نقاط ایران را انجام میدهد.

کود نیترات کلسیم یکی از نمک‌های پرمصرف کلسیم است. که با نام نمک نروژی نیز شناخته می‌شود. جرم مولی آن ٫۸۸ گرم بر مول می‌باشد. شکل ظاهری این ترکیب، جامدی به رنگ سفید می‌باشد کهبا است.فاده از سنگ آهک با اسید نیتریک ضعیف و یا واکنش نیترات آمونیوم با هیدروکسید کلسیمبه دست می‌آید.

تمادکالا با توجه به کاربرد گسترده نیترات کلسیم صنعتی با خلوص بالا در صنایع مختلف اقدام به فروش این محصول کرده است.. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نیترات کلسیم صنعتی با خلوص بالا می توانید با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در قرچک