نیترات کلسیم در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



حمام تاریخی روستای افجه نیز در نوع خود دیدنی به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که به دستور شاه عباس ساخته شده و دیوارها و کف حمام بازسازی شده است.. جالب اینکه مردم هنوز از این حمام است.فاده می‌کنند؛ با این تفاوت که خزینه را تعطیل کرده‌اند و حمام به‌صورت نمره (اتاقک‌های تک‌نفره با دوش) درآمده است.. این اثر در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

یکی از تماشایی‌ترین جاهای دیدنی سفر لواسان روستایی به نام افجه است.. البته در اطراف لواسان روستاها و ییلاق‌های دیدنی کم نیست اما افجه دو ویژگی خاص دارد که همین دو ویژگی آن باعث شده گردشگران در سفر به لواسان تمایل زیادی برای بازدید از این روستا داشته باشند.

امامزاده فضلعلی شهر لواسان در این محله قرار دارد. از دیگر ابنیه تاریخی شهر لواسان که در این محله واقع گردیده، می‌توان حمام محله ناران مربوط به دوره صفوی و قلعه باستانی باغ دره مربوط به دوره هخامنشی و دوره ساسانیان را نام برد.


بیشتر نیترات کلسیم تولید شده در کشاورزی مصرف می شود، دلیل این امر عدم حلالیت کلسیم کربنات کلسیم خاک در آب می باشد. از نیترات کلسیم در پیش تصفیه ی آب، ساخت حمام های سرد کننده ی مواد، تولید ساروج، سفت کاری و اندود کاری نیز است.فاده می شود.

با توجه به مصرف عمده ی این ماده در حوزه های صنعتی شرکت تمادکالا فعال در حوزه ی فروش مواد شیمیایی، فروش نیترات کلسیم صنعتی و آزمایشگاهی و همینطور کود نیترات کلسیم به صورت جزئی یا عمده فعال است. و ارسال آن را به اقصی نقاط ایران را انجام میدهد.

کلسیم نیترات یکی از مواد تولید بتن زودگیر است.. ترکیب آن با سیمان و ملات دو تاثیر عمده دارد. یون نیترات ، تشکیل هیدروکسید کلسیم یا همان آهک هیدراته را تسریع می نماید که این مورد ، برای ایجاد حالت پلاستی سایزر در هوای سرد کاربرد دارد. همچنین یون نیترات موجب تشکیل هیدروکسید آهن می شود که با محافظت از بتن در برابر سایش ، آن را تقویت می نماید.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان