نیترات کلسیم در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش, تولید و ساخت )

Calcium nitrate-1
Calcium nitrate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


استفاده از نیترات کلسیم آبه در صنعت کشاورزی به عنوان کود شیمیایی کلسیم باعث است.حکام دیواره سلولی گیاه شده که در نتیجه آن باعث افزایش عملکرد گیاه و کیفیت بهتر محصول می گردد. در صورت  است.فاده از نیترات کلسیم آبه به صورت یک نوع کود شیمیایی محصولات باغی و سبزیجات در برابر آفات، برخی بیماری ها، کم آبی و سرمازدگی مقاوم شده و در زمان انبارداری می توان محصول را مدت زمان بیشتری نگهداری کرد.

نیترات کلسیم به صورت کریستال های سفید رنگ به فروش می رسد و به صورت چهار آبه به بازار عرضه می شود. نوع تترا هیدرات این ماده در دمای . درجه ی سانتیگراد ذوب می شود. از این رو خشک کردن آن با حرارت دهی امری دشوار می باشد. همچنین وجود یون های نیترات در این ماده باعث ایجاد خورندگی در است.یل و آهن شده و امکان است.فاده از خشک کن ها را به دلیل خوردگی بسیار سخت می نماید.

عنصر کلسیم در طبیعت معمولا به صورت کانی های مختلف کربنات کلسیم نظیر کلسیت، تراورتن و مرمریت یافت می شود و منبع تامین کلسیم برای تولید نیترات کلسیم می باشد. کانی ژیپس که سولفات کلسیم معدنی می باشد، پس از پخته شدن در کوره تبدیل به گچ می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری