نیتریت سدیم در شهرک صنعتی نصیرآباد ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..

فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..


این ماده در حضور اسیدها، منجر به تولید اسیدهای نیترات می شود. این ماده در دو نوع خوراکی و صنعتی موجود می باشد. یک ماده مفید برای انواع ترکیبات ارگانیک مانند داروها، رنگ ها و سموم است. اما احتمالا بیشتر به عنوان یک افزودنی برای مواد غذایی به منظور جلوگیری از سمی شدن شناخته شده است..

همانطور که در ابتدای متن نیز اشاره شد، این ماده یکی از مواد اولیه نگهدارنده مواد غذایی است. که به طور گسترده در بازار به خصوص گوشت های فراوری شده مانند بیکن و همبرگر است.فاده می شود. این ماده همچنین در ساخت ترکیبات شیمیایی دی ازو ، رنگ ها و سایر مواد شیمیایی است.فاده می شود. فرم نگهدارنده آن مورد تأیید اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا است..

پادزهر های سیانید هیدروکسوکوبولامین، سدیم نیتریت و تیوسولفات سدیم می باشند. تیوسولفات سدیم ممکن است. در ترکیب با نیتریت سدیم یا هیدروکسوکوبولامین تجویز شود ، یا ممکن است. به تنهایی نیز به صورت داخل وریدی مورد است.فاده قرار بگیرد. در صورت است.فاده از این ماده به صورت وریدی در مدت زمان دقیقه حدود درصد متهموگلوبین آزاد می شود و می تواند سیانید را مهار نماید." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا مصرف ترکیبات نیتریت دار می تواند موجب مسمومیت شود؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "مقدار مصرف الی گرم (-mg) می تواند موجب مسمومیت و تغییراتی در هموگلوبین و در نتیجه کبودی لب و پوست شود. مسمومیت با این ترکیب خیلی به ندرت از طریق مصرف غذا امکان پذیر خواهد بود. مسمومیت با این ترکیب می تواند بیشتر از مصرف آب های آلوده به کود های نیتریت سدیم صورت پذیرد. در نتیجه میزان آب مصرفی حتما باید از نظر میزان نیتریت ها و نیترات ها مورد سنجش قرار بگیرد." } },{ "@type": "Question", "name": "آیا این ماده سرطانزاست؟", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "مطالعات زیادی در این پیرامون صورت پذیرفته است. که موجب شده است. تا است.فاده از این ماده در غلظت هایی خاص مجاز شناخته شود. ترکیب فوق می تواند سم بوتولیسم را از بین ببرد. با اینکه در سال خبرهایی مبنی بر سرطانزا بودن این ترکیب به گوش رسید اما مطالعات بعدی این دستاورد را مردود دانستند. با این حال همواره سازمان های بهداشتی افراد را به دوری از رژیم های سرشار از غذا های فراوری شده به دلیل وجود این ماده تشویق می نمایند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی نصیرآباد