نیتریت سدیم در شهرک صنعتی چرمشهر ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


مقدار مجاز است.فاده از این ماده حدودا بین ppm تا ppm می باشد. البته به ندرت ممکن است. این مقدار از ppm تجاوز کند. سازمان غذا و داروی آمریکا متذکر شده که نباید مقدار نیتریت از ppm و مقدار نیترات از ppm بیشتر باشد. اگر دوز مورد است.فاده در صنایع غذایی از مقدار مجاوز تجاوز کند خطر ابتلا به سرطان را افزایش میدهد.

نیترات یا نیتریت (درصورت بلعیده شدن) تحت شرایطی با برخی از سلول های بدن انسان واکنش می دهد. به همین علت است.فاده ازاین ماده توسط آژانس بین المللی تحقیقات سرطان (IARC) به عنوان &#;ماده ی (احتمالا) سرطان زا برای انسان&#; طبقه بندی شده است.. با این حال سازمان غذا و ادرو آمریکا است.فاده ازآن را در مقادیر مجاز بلا مانع دانسته است.

سدیم نیتریت در سوسیس نیز است.فاده می شود. این ماده به جهت دادن رنگ صورتی به فرآورده های گوشتی افزوده شده، با میوگلوبین گوشت واکنش داده و باعث تغییر رنگ و تبدیل آن به نیتروزومیوگلوبین (قرمز روشن) و در ادامه با حرارت دادن، به نیتروزوهموکروم (صورتی رنگ) می شود. در صورت حرارت دادن زیاد نیتریت، ماده سمی و خطرناک نیتروزآمین تولید می شود. به منظور مهار کردن تشکیل نیتروزآمین به محصولات گوشتی اسید آسکوربیک اضافه می کنند. همچنین می توان از اسید اریتوربیک و α-توکوفرول (ویتامین E) نیز بدین منظور است.فاده کرد. این مواد با خاصیت اکسیداسیون-کاهشی خود مانع تولید نیتروزآمین می شوند. جالب توجه است. بدانید در ایالات متحده آمریکا سدیم نیتریت مورد است.فاده به عنوان مواد افزودنی را به رنگ صورتی روشن رنگ می کنند تا با نمک یا شکر اشتباه گرفته نشود و از مسمومیت تصادفی با این ترکیب جلوگیری شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی چرمشهر