نیتریت سدیم در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

Sodium nitrite-1
Sodium nitrite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در لواسان و روستاهای اطراف لواسان، امامزاده وجود دارد. یکی از زیباترین امامزاده‌های لواسان، امامزاده اسماعیل است. که در یکی از روستاهای لواسان قرار دارد. داخل امامزاده توسط یکی از خیرین محلی در حال آینه‌کاری است. و گنبد امامزاده نیز در دست تعمیر و مرمت می‌باشد.

آستان امامزاده عبدالله (ع) در محله جائیج در مرکز شهر لواسان قرار دارد. این بقعه با پلان ضلعی و گنبد مخروطی و بدون گلدسته، به قرن هفتم يا هشتم هجری قمری مربوط می‌شود. ضريح فلزی آن مزین به میناکاری با خطوط قرآنی و اشعار فارسی است. که به وسيله است.اد روزگاريان ساخته و نصب شده است.. قسمتی از صحن خارجی امامزاده به مزار سه شهید و گورستان جائیچ اختصاص دارد.

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.


نیترات به طور طبیعی در برخی از سبزیجات ، میوه ها و غلات وجود دارد. در اثر تماس با بزاق ، این ترکیب شیمیایی به سدیم  نیتریت تبدیل می شود. این بدان معنی است. که بدن ما نیترات را به نیتریت تبدیل می کند. این ماده افزودنی با درجه غذایی دارای ذوب . درجه فارنهایت ( درجه سانتیگراد) است..

نیترات یا نیتریت (درصورت بلعیده شدن) تحت شرایطی با برخی از سلول های بدن انسان واکنش می دهد. به همین علت است.فاده ازاین ماده توسط آژانس بین المللی تحقیقات سرطان (IARC) به عنوان &#;ماده ی (احتمالا) سرطان زا برای انسان&#; طبقه بندی شده است.. با این حال سازمان غذا و ادرو آمریکا است.فاده ازآن را در مقادیر مجاز بلا مانع دانسته است.

اگر محصول خریداری شده دارای لیبل فری نیتریت باشد و یا محصول ارگانیک نامیده شده باشد، دارای این ترکیب نیست. همچنین می توانید لیبل محصول خریداری شده را برای مشاهده ی نام این ماده مطالعه نمایید تا از عدم وجود این ترکیب در فرمولاسیون ساخت محصول خریداری شده اطمینان خاطر حاصل نمایید. اگر محصولاتی را خریداری کردید که حاوی این ماده است. ، حتما برای سرخ کردن آن ها از حرارت ملایم است.فاده نمایید تا آزاد سازی نیتروزآمین به حداقل برسد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان