هیدروکسید پتاس در بازار لاله زار ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




بهره بردن از مخلوط چربی و پتاس برای تولید کردن صابون به طور متداول است.فاده می‌‌شود. در صورا است.فاده از این ماده حالتی نرم‌تر از صابون‌های معمولی ساخته شده با سدیم هیدروکسید دارند. صابون‌های پتاسیم به دلیل نرمی و حلالیت بالا احتیاج به آب کمتری برای درآمدن به حالت مایع دارند، به همین دلیل غلظت عامل‌های پاک‌کننده‌ی در آن‌ها نسبت به صابون‌های مایع سدیم هیدروکسید بیشتر است.. همچنین از این ماده در کالاهای آرایشی هم بهره می‌برند و نقش آن عمل تمیز کردن بهتر برای ناخن‌ها می‌باشد.

در ادامه واکنش با فیلتر کردن کلسیم کربنات رسوب شده و نهایتا جوشاندن محلول باقیمانده، پتاس کلسینه شده یا سوزاننده تولید می شود. این روش سنتز پتاس سوزآور تا اواخر قرن نوزدهم میلادی غالب بوده است.. پس از آن، روش الکترولیز به عنوان روش صنعتی و نوین تولید هیدروکسید پتاسیم جایگزین شده است.. این روش مشابه ساخت سدیم هیدروکسید و در واقع فرآیند کلرآلکانی می باشد:

از پتاس برای تشخیص تریکومونادها و ریسه قارچ ها است.فاده می شود. نمونه هایی از مو، پوست و ناخن به کمک خراشیدن با تیغ جمع آوری شده و درون محلول هیدروکسید پتاسیم قرار می گیرند. برای آزمایش وجود قارچ در ترشحات واژینال هم از محلول پتاس است.فاده می شود. علاوه بر این موارد از پتاس به عنوان نرم کننده برای درمان برآمدگی های ناخن است.فاده می گردد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بازار لاله زار