هیدروکسید پتاس در رودهن ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پل نمیر یادگار دوران صفویه در شهر رودهن است.. این پل که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، از جاذبه‌های تاریخی رودهن محسوب می‌شود. قدمت این پل به قرن سوم و چهارم هجری بر می‌گردد و رودخانه‌ی فصلی رودهن از آن گذر می‌کند. در سالیان دور برای رفتن از تهران به فیروزکوه از روی این پل عبور می‌کردند. این پل با نام‌های پل زنجیر یا پل فیروزکوه نیز خوانده می‌شود.

گیلده  (Giladeh) یا گیلاده روستایی از توابع است.ان گیلان و شهرستان آستارا است.. نباید این روستا را با روستای گیلده از توابع شهرستان شفت اشتباه گرفت. روستای گیلده به طور مستقیم حدود کیلومتر با مرز کشور آذربایجان و همین حدود را از گردنه حیران فاصله دارد.

برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!


یکی از عمده کاربردهای پتاس در صنعت است. که از آن با نام هیدروکسید پتاسیم صنعتی یاد می کنند. این ماده در خنثی سازی خاصیت اسیدی ترکیبات مورد بهره فراوانی قرار می گیرد. پودرهای خاموش کننده آتش که از بخش های جدایی ناپذیر هر محل سکونت، اداره و ... می باشند، به کمک این ماده تهیه می شوند. هم چنین هیدروکسید پتاسیم صنعتی در تولید انواع ضد یخ، رنگ، باتری های قلیایی و ... مورد بهره برداری قرا می گیرد. این موارد مصرف، سبب شده تا هیدروکسید پتاسیم صنعتی جایگاه ویژه ای در بین فروشندگان مواد شیمیایی و از جمله مجموعه دیجی شیمی داشته باشد.

سالانه ظرفیت بالغ بر میلیون تن در سال پتاس تولید می شود که بیشتر آن صرف تولید کود و مصارف کشاورزی می شود. به وسیله فرآیند الکترولیز پتاس یا هیدروکسید پتاسیم برای اولین بار در سال میلادی پتاسیم تولید شد. از پتاسیم تولید شده بیشتر برای تولید کود پتاس است.فاده می شود.

محلول هیدروکسید پتاسیم در ساختار بسیاری از محصولات همچون باتری های قلیایی بر پایه نیکل-هیدروژن، دی اکسید منگنز-روی، نیکل-آهن و همچنین باتری های نیکل- کادمیم به عنوان الکترولیت است.فاده می شود. به طور کلی است.فاده از هیدروکسید پتاسیم به دلیل رسانایی بیشتر نسبت به هیدروکسید سدیم ترجیح داده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در رودهن