هیدروکسید پتاس در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگامی که صحبت از اوین به میان می آید اولین مکانی که به ذهن همه می رسد ، زندان اوین است. ولی اگر این بخش را کنار بگذاریم ، اوین یکی از محله های سنتی تهران است. که در کنار تپه‌های علی‌آباد ولنجک و سعادت آباد ساخته شده است.. این محله هنوز نیز بافت سنتی خود را نیز حفظ کرده است. ، مهندسین شهرسازی روند ساخت آن را به شش مرحله تقسیم می کنند.

بازار بزرگ تجریش با آن همه رنگ و لعاب و نزدیکی به امامزاده صالح دو دلیل اصلی برای شلوغ بودن و پررفت‌وآمد بودن محله تجریش در تهران هستند. البته که مراکز خرید مدرن، پاساژها و دسترسی آسان به این خیابان در پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. تمام این شرایط و ویژگی‌ها محله تجریش را از هر نظری برای اقامت بلندمدت و یا کوتاه‌مدت مناسب می‌کند.

باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.


گاز هیدروژن به عنوان یک محصول جانبی روی کاتد تشکیل می شود. به طور همزمان، اکسیداسیون آندی یون کلرید اتفاق می افتد و گاز کلر را به عنوان یک محصول جانبی تشکیل می دهد. جداسازی فضای آندی و کاتدی در سلول الکترولیز برای این فرآیند ضروری است.. 

محلول آبی پتاسیم هیدروکسید به عنوان الکترولیت در باتری‌های آلکالینی بر پایه‌ی نیکل-کادمیم، نیکل-هیدروژن و منیزیم اکسید-روی است.فاده می‌شود. در تولید باتری‌ها پتاس به سدیم هیدروکسید ترجیح داده می‌شود، این ماده تحت عنوان یک الکترولیت نیز در سلول های سوختی فعالیت می کند. محلول‌های پتاس، از لحاظ هدایت الکتریکی بسیار بهتر از محلول NaOH میباشند.

یکی از عمده کاربردهای پتاس در صنعت است. که از آن با نام هیدروکسید پتاسیم صنعتی یاد می کنند. این ماده در خنثی سازی خاصیت اسیدی ترکیبات مورد بهره فراوانی قرار می گیرد. پودرهای خاموش کننده آتش که از بخش های جدایی ناپذیر هر محل سکونت، اداره و ... می باشند، به کمک این ماده تهیه می شوند. هم چنین هیدروکسید پتاسیم صنعتی در تولید انواع ضد یخ، رنگ، باتری های قلیایی و ... مورد بهره برداری قرا می گیرد. این موارد مصرف، سبب شده تا هیدروکسید پتاسیم صنعتی جایگاه ویژه ای در بین فروشندگان مواد شیمیایی و از جمله مجموعه دیجی شیمی داشته باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران