هیدروکسید پتاس در شهرک صنعتی قرچک ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


محلول هیدروکسید پتاسیم در ساختار بسیاری از محصولات همچون باتری های قلیایی بر پایه نیکل-هیدروژن، دی اکسید منگنز-روی، نیکل-آهن و همچنین باتری های نیکل- کادمیم به عنوان الکترولیت است.فاده می شود. به طور کلی است.فاده از هیدروکسید پتاسیم به دلیل رسانایی بیشتر نسبت به هیدروکسید سدیم ترجیح داده می شود.

هیدروکسید پتاسیم جاذب رطوبت بوده و در صورت قرار گرفتن در مجاورت هوا رطوبت آن را سریعا جذب کرده و محلولی را ایجاد می کند که گرفتن مجدد آب از آن بسیار مشکل می باشد، بارزترین کاربرد هیدروکسید پتاسیم در کارخانجات تولید کننده انواع صابون جامد و مایع می باشد.

استفاده از غلظت بالای هیدروکسید پتاسیم (بالای درصد) می تواند برای پوست و چشم خطر آفرین باشد و همچنین است.نشاق گاز این محلول به بافت مخاطی دستگاه تنفسی آسیب می رساند. در نتیجه توصیه می‌شود افرادی که به طور مستقیم و متداول با این ماده در تماس هستند نکات ایمنی مربوطه را رعایت کنند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی قرچک