هیدروکسید پتاس در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium hydroxide-1
Potassium hydroxide-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

برای اقامت در لواسان نگرانی نباید داشته باشید. این شهر مراکز اقامتی متعددی دارد اما مهمترین محل اقامت در لواسان ویلاها و سوئیت‌های مبله این شهر است.. برخی از ویلاهای لواسان از امکانات مدرنی برخوردار هستند که خود ویلاها به یک جاذبه تبدیل شده‌اند. ویلاهای است.خردار و یا ویلاهای در میان باغ می‌تواند انتخاب مناسبی برای اقامت در لواسان باشد. رزرو و

یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.


پتاسیم یکی از عناصر بسیار مهم در صنعت کشاورزی می باشد. حضور این ماده برای رشد و پرورش گیاهان و تولیدات کشاورزی بسیار حیاتی بوده. کودهای پتاسیم رده سوم از لحاظ میزان مصرف در بین انواع کودهای کشاورزی را دارند. صنایع تولید کننده کودهای پتاسیم بیش از درصد تولید

پتاسیم هیدروکسید یا Potassium Hydroxide یک نمک معدنی از پتاسیم می باشد که در صنعت با نام های دیگری مانند پتاس، پتاس سوز آور، کاستیک پتاس و پتاسیم پرک نیز شناخته می شود. در ساختار شیمیایی این باز، یک عدد پتاسیم با نماد شیمیایی K ، یک عدد اکسیژن با نماد شیمیایی O و یک عدد هیدروژن با نماد شیمیایی H وجود دارد و فرمول مولکول آن به صورت KOHاست.از پیوند های یونی بین پتاسیم مثبت و هیدروکسید منفی، این ترکیب حاصل می شود.

سالانه ظرفیت بالغ بر میلیون تن در سال پتاس تولید می شود که بیشتر آن صرف تولید کود و مصارف کشاورزی می شود. به وسیله فرآیند الکترولیز پتاس یا هیدروکسید پتاسیم برای اولین بار در سال میلادی پتاسیم تولید شد. از پتاسیم تولید شده بیشتر برای تولید کود پتاس است.فاده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان