پتاسیم کلراید در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


کاربرد اصلی پتاسیم کلرید در صنایع غذایی و کشاورزی می باشد. بخش اصلی پتاسیم کلرید در تولید کود پتاس برای کشاورزی است.فاده می گردد. وجود پتاسیم در بدن انسان حیاتی است. و کلرید پتاسیم خوراکی روشی معمول برای درمان پتاسیم پایین خون است.، اگرچه می‌توان آن را به صورت وریدی نیز تزریق کرد، به عنوان جایگزین نمک برای غذا است.فاده می‌شود، اما به دلیل طعم ضعیف، تلخ و نامشخص آن، معمولا با نمک طعام معمولی (کلرید سدیم) برای بهبود طعم و مزه ترکیب می‌شود. برای تولید هیدروکسید پتاسیم و فلز پتاسیم به عنوان ماده اولیه شیمیایی است.فاده می‌شود.

این عنصر با کلسیم رابطه ی مستقیمی دارد. وجود K می تواند میزان از دست دادن کلسیم از طریق اوره را تا حدود زیادی کاهش دهد. یک مطالعه از بین زنان در رنج سنی تا سال نشان داد که افرادی با مصرف به اندازه ی پتاسیم در رژِم غذایی خود از پوکی است.خوان کمتر رنج می برند.

K عنصری مهم برای بدن است. که به دلیل انحلال پذیری بالا در آب یون های مثبت تولید می کند. این عنصر می تواند منجر به کاهش فشار خون، محافظت در برابر سکته مغزی ، جلوگیری از پوکی است.خوان و سنگ کلیه شود. در ادامه به نقش این عنصر بر روی سلامتی بدن بیشتر می پردازیم.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن