پتاسیم کلراید در بومهن ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.


کلسیم یک ماده معدنی رایج در سنگ کلیه است.. مطالعات متعددی نشان می دهد که سیترات پتاسیم میزان کلسیم در ادرار را کاهش می دهد . به این ترتیب ، پتاسیم ممکن است. به مبارزه با سنگ کلیه کمک کند. بسیاری از میوه ها و سبزیجات حاوی سیترات پتاسیم هستند ، بنابراین افزودن آن به رژیم غذایی می تواند مفید باشد . در یک مطالعه چهار ساله از بین مرد ، دانشمندان دریافتند کسانی که بیشترین پتاسیم را روزانه مصرف می کنند ، ٪ احتمال ایجاد سنگ کلیه در آن ها کمتر می باشد. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد پتاسیم با افزایش تولید ادرار و کاهش میزان سدیم می تواند به کاهش احتباس آب کمک کند.

آب یک حلال قطبی و ایمن و سبز محسوب می شود که دسترس پذیری بالایی دارد و به همین جهت بسیار مورد توجه است.. از آنجاییکه قطبی است. می تواند ترکیبات قطبی و نمکی را در خود حل کند. KCl نیز از جمله نمک هایی است. که قابلیت انحلال در آب را دارد. مقدار انحلال پذیری آن در دماهای مختلف آب به صورت زیر است.:

بزرگترین نقطه ضعف سولفات پتاسیم هزینه آن است.. و بزرگترین مشکل کلرید پتاسیم محتوای کلرید بالای این نماده است.. سولفات پتاسیم اغلب برای برخی از محصولات حساس به کلرید مانند سیب زمینی، تنباکو، برخی سبزیجات و میوه ها، برخی از گیاهان درختی مانند بادام، گردو و مرکبات بر کلرید پتاسیم ترجیح داده می شود، اگرچه این حساسیت ها به شدت به شرایط رشد، شوری خاک و شوری بستگی دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در بومهن