پتاسیم کلراید در رودهن ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر می‌خواهید راحت‌ و سریع سفر کنید، از تاکسی‌ها برای سفر کمک بگیرید. تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. از هر کدام از این تاکسی‌ها است.فاده کنید، شما را مستقیم به رودهن می‌رسانند.

باغچه ستوران زیتون یکی از بهترین رستوران‌های رودهن است. که مجهز به آلاچیق‌ها و کلبه‌های اختصاصی است. که قابل رزرو بوده و امکان برگزاری جشن تولد هم در کلبه‌ها وجود دارد.  البته این رستوران، برای افرادی که نمی‌خواهند روی زمین بنشینند، محیطی سرپوشیده با ظرفیت بالا و دکوراسیون شیکی هم دارد.

مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.


پتاسیم کلرید یک نمک بی بو بوده و نا محلول در اتر و به صورت جزئی محلول در الکل می باشد. همچنین پتاسیم کلرید به راحتی محلول در آب و گلیسرول و بازها می باشد. پتاسیم کلرید دارای نقطه ذوب درجه سانتی گراد بوده و چگالی آن گرم بر سانتی متر مکعب است.. پتاسیم کلرید را می توان از کریستاله کردن محلول، شناورسازی یا جداسازی الکترواستاتیک مواد معدنی مناسب تولید می‌شود. بیشترین مقادیر کلرید پتاسیم به عنوان پتاس کشاورزی و صنعتی در کانادا، روسیه و بلاروس تولید می‌شود.

پتاسیم کلرید یک نمک معدنی با فرمول شیمیایی KCl بوده و به صورت پودر یا کریستال سفید رنگ می باشد. این ماده یک نوع نمک هالید فلزی می باشد. پتاسیم کلرید را می توان از مواد مختلفی چون سیلویت، کارنالیت و پتاس است.خراج کرد و از ترکیب دو عنصر کلر و پتاسیم تشکیل می گردد. همچنین کلرید پتاسیم محصول جانبی واکنش تولید اسید نیتریک از نیترات پتاسیم و اسید هیدروکلریک است..

این ماده شیمیایی جزو مواد اولیه ساخت پتاسیم هیدروکسید و فلز پتاسیم است.. از کاربرد های دیگر این محصول در صنعت میتوان کاربردهای ترکیب فوق به عنوان ضخیم کننده، قوام دهنده، تثبیت کننده  و تقویت کننده ی طعم مورد است.فاده قرار می گیرد.محصولاتی مانند نوشیدنی های حاوی لبنیات ، شکلات شیری ، پنیر ، انوع خامه ، شیر تغلیظ شده ، ماست ، پودینگ و… مورد است.فاده قرار می گیرد. محصولات حاوی تخم مرغ از جمله محصولاتی که با تخم مرغ خشک ساخته شده اند ،ممکن است. حاوی کلرید پتاسیم باشند.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در رودهن