پتاسیم کلراید در شهر سنگ تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.


اگر می خواهید است.فاده از این ماده را محدود نمایید، حتما برچسب درج شده بر روی محصولات را مشاهده نمایید. بااین حال همه ی غلات حاوی این ترکیب نمی باشند اما این ماده ممکن است. در پاستاها، جو دوسر، غلات صبحانه، پودر برنج یا تاپیوکا و محصولات برنج فرآوری شده و… مورد است.فاده قرار بگیرد.

گیاهان برای رشد و همچنین تولید محصول به مقدار زیادی پتاسیم در خاک خود نیاز دارند به همین جهت بیشترین میزان مصرف این ماده در تولید کودهایی به نام پتاس می باشد. دو نوع کود پتاس داریم: کلرو پتاس و سولفات پتاسیم، قابل ذکر است. که حدود درصد کودهای شیمیایی را پتاس تشکیل می دهد. کود کلرو پتاس به عنوان میورات پتاس یا MOP  و سولفات پتاسیم با نام سولفات پتاس یا SOP نامیده می شود.

به طور کلی این ترکیب در دسته مواد بی خطر و ایمن قرار دارد و اشتعال ناپذیر است.. اما مصرف مقدار زیاد آن منجر به مسمومیت می شود. اثرات جانبی آن شامل معده درد، حالت تهوع، است.فراغ و اسهال است.. در صورت وجود آلرژی از مصرف آن ممانعت شود. ممکن است. در اثر برخورد با پوست و چشم، منجر به سوزش یا قرمزی شود، در این شرایط بهتر است. پوست با آب و صابون و چشم نیز چند دقیقه با آب شسته شود و سپس با پزشک مشورت شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر سنگ تهران