پتاسیم کلراید در لواسان ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نام شهر لواسان بدون پسوند یا پیشوند می‌باشد و نباید آن را با دهستان لواسان کوچک یا دهستان لواسان بزرگ که دیگر مناطق بخش لواسانات هستند، اشتباه گرفت. گاهی اشتباهاً آن را شهر گلندوک یا شهر لواسان کوچک می‌نامند که این اسامی غیررسمی بوده و کاربرد ندارند زیرا دهستان لواسان بزرگ یا مرکز آن یعنی روستای لواسان بزرگ، شهر نیستند که برای رفع تشابه اسمی با آن‌ها از پسوند است.فاده شود و اگر هم روزی شهر شوند وسعت آن‌ها به اندازه‌ای نیست که بزرگتر از شهر لواسان باشند. اطلاق نام محله گلندوک بر کل شهر لواسان که تنها یکی از چندین محله شهر لواسان است. نیز یک غلط مصطلح دیگر است. که در برخی موارد دیده می‌شود در حالی که برخی محله‌های شهر لواسان مثل

برای سفر به لواسان باید به سمت قصران بروید به مناطق اوشان، فشم و میگون قصران می‌گویند. قصران خود از توابع منطقه شمیرانات تهران است. و حدود کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد. قبل از رسیدن به قصران مسیر لواسان از مسیر میگون چدا شده و تابلوهای راهنما شما را تا رسیدن به این منطقه راهنمایی می‌کنند.

تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.


بزرگترین نقطه ضعف سولفات پتاسیم هزینه آن است.. و بزرگترین مشکل کلرید پتاسیم محتوای کلرید بالای این نماده است.. سولفات پتاسیم اغلب برای برخی از محصولات حساس به کلرید مانند سیب زمینی، تنباکو، برخی سبزیجات و میوه ها، برخی از گیاهان درختی مانند بادام، گردو و مرکبات بر کلرید پتاسیم ترجیح داده می شود، اگرچه این حساسیت ها به شدت به شرایط رشد، شوری خاک و شوری بستگی دارد.

یک مطالعه از بین فرد در سنین تا سال نشان می دهد افرادی که پتاسیم بالا تری در رژیم غذایی خود مصرف می کنند از فشار خون پایین تری برخوردار هستد. این مطالعه میزان کاهش فشار خون سیستولیک را میلی متر جیوه و فشار خون دیاستولیک را میلی متر جیوه پایین تر از افرادی که در رژیم غذایی خود این عنصر را نداشتند گزارش کرد.

گیاهان برای رشد و همچنین تولید محصول به مقدار زیادی پتاسیم در خاک خود نیاز دارند به همین جهت بیشترین میزان مصرف این ماده در تولید کودهایی به نام پتاس می باشد. دو نوع کود پتاس داریم: کلرو پتاس و سولفات پتاسیم، قابل ذکر است. که حدود درصد کودهای شیمیایی را پتاس تشکیل می دهد. کود کلرو پتاس به عنوان میورات پتاس یا MOP  و سولفات پتاسیم با نام سولفات پتاس یا SOP نامیده می شود.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان