پتاسیم کلراید در پیشوا ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.


این ماده علاوه بر این که در کود ها به وفور مورد است.فاده قرار می گیرد می تواند در تولید سایر ترکیبات پتاسیم نیز نقش داشته باشد. الکترولیز این ماده می تواند منجر به تولید هیدروکسید پتاسیم (پتاس سوز آور) شود. پتاس سوز آور یا کاستیک پتاس می تواند رطوبت را به خود جذب نماید و در تولید صابون های مایع و شوینده ها مورد است.فاده قرار بگیرد.

بزرگترین نقطه ضعف سولفات پتاسیم هزینه آن است.. و بزرگترین مشکل کلرید پتاسیم محتوای کلرید بالای این نماده است.. سولفات پتاسیم اغلب برای برخی از محصولات حساس به کلرید مانند سیب زمینی، تنباکو، برخی سبزیجات و میوه ها، برخی از گیاهان درختی مانند بادام، گردو و مرکبات بر کلرید پتاسیم ترجیح داده می شود، اگرچه این حساسیت ها به شدت به شرایط رشد، شوری خاک و شوری بستگی دارد.

جالب است. بدانید مصرف سدیم در نان ها یکی از منابع اصلی رسیدن این عنصر به بدن است. و حدود درصد از سدیم از طریق مصرف نان و غلات به بدن وارد می شود. در نتیجه است.فاده از پتاسیم کلرید می تواند جایگزین مناسبی برای سدیم کلراید به حساب آید.KCl فواید ضد میکروبی مشابه کلرید سدیم دارد و همچنین از نظر اقتصادی یکی از بهترین نمک های موجود می باشد. علاوه بر این K بر خلاف سدیم توانایی کاهش فشار خون را نیز دارد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در پیشوا