پتاسیم کلراید در چهاردانگه ( فروش, تولید و ساخت )

Potassium Chloride-1
Potassium Chloride-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


K عنصری مهم برای بدن است. که به دلیل انحلال پذیری بالا در آب یون های مثبت تولید می کند. این عنصر می تواند منجر به کاهش فشار خون، محافظت در برابر سکته مغزی ، جلوگیری از پوکی است.خوان و سنگ کلیه شود. در ادامه به نقش این عنصر بر روی سلامتی بدن بیشتر می پردازیم.

غیر از کاربرد این محصول در کشاورزی، این محصول در صنعت تولیدی ضد یخ ، تولید مصالح ساخت و ساز، مصرف در آزمایشگاه ها، تولید کاغذ، به عنوان جایگزین سدیم کلراید جهت تعدیل اسیدیته آب شرب، آبکاری فلزها و صنایع تولیدی رنگ نیز کاربرد فراوان دارد.

هنگامی که اتم پتاسیم(K)، اتم کلر(Cl) در مجاورت یکدیگر قرار می گیرند، در فرآیند ترکیب اتم پتاسیم یک الکترون خود را از دست داده و تبدیل به اتمی با یک بار مثبت می شود. اتم کلر الکترون اتم پتاسیم را گرفته و به اتم با بار منفی تبدیل می شود و نمک KCl را تشکیل می دهد. ساختار شیمیایی این نمک به صورت زیر می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در چهاردانگه