پرمنگنات در شرق تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


پتاسیم پرمنگنات یکی از ترکیبات شیمیایی کاربردی در تصفیه آب می باشد . حضور پتاسیم پرمنگنات در تصفیه آب باعث کنترل طعم و بوی آب می شود . همچنین باعث از بین رفتن رنگ های نامناسب آب می شود . پتاسیم پرمنگنات تا حدودی می تواند آب را ضدعفونی کند اما جزو مواد ضدعفونی کننده قوی به شمار نمی رود .

پتاسیم پرمنگنات ترکیبی است. که به راحتی می تواند اتم های اکسیژن خود را به ترکیب های دیگر منتقل کرده و یا از ترکیبات دیگر دریافت نماید. در فرایند اکسیداسیون شیمیایی و الکترولیت خواص ترکیباتی که با پتاسیم پرمنگنات در تعامل هستند تغییر میکند. قابلیت اکسیدکنندگی پتاسیم پرمنگنات به آن خاصیت ضدعفونی کنندگی، پاک کنندگی و بوزدایی میدهد.

پتاسیم پرمنگنات یا KMnO به شکل کریستال و معمولاً در کیسه های یا کیلوگرمی یا کیسه های کیلوگرمی موجود است.. کریستالهای این ترکیب تجزیه نمی شوند و می توانند به طور نامحدود ذخیره شوند، اما باید از مواد شیمیایی آلی مانند پلیمرها و



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شرق تهران