پرمنگنات در شمال تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



طجرشت یا همانگونه که امروزه از آن یاد می کنیم تجریش یکی از قدیمی ترین محله های تهران می باشد که اولین بار از آن در سال هجری قمری صحبت شده است.. این محله که دارای بافتی سنتی است. و مدرن است. از مهمترین بخش های تهران به حساب می آید. بازار تجریش که دقیقا در جنب میدان تاسیس شده است. از اصلی ترین بازارهای سنتی تهران می باشد. وجود مقبره صالح ابن موسی کاظم که به امام زاده صالح نیز مشهور است. به این منطقه حس و حال مذهبی داده و آن را در شمال تهران منحصر به فرد کرده است..

باور عمومی تهرانی ها بر این است. که محله های مرکزی تهران مانند بازار، چاله میدان و حتی ناصر خسرو قدیمی ترین بخش این شهر می باشند. ولی متون تاریخی نشان می دهند هنگامی که شهر ری به عنوان یک شهر مهم شناخته شده بوده است. برخی از روستاها نیز در اطراف آن وجود داشته اند که از سکونت گاه های مهم این منطقه به حساب می آمده اند. یکی از این مناطق طجرشت بوده که امروز اولین محله ای است. که ما به آن اشاره می کنیم.

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..


همان طور که میدانید مواد شیمیایی در علوم پزشکی کاربرد گسترده ای دارند، پتاسیم پرمنگنات نیز به دلیل ویژگی هایی که دارد برای درمان عفونت های پوستی و قارچ ها کاربرد گسترده ای پیدا کرده است.. از محلول رقیق پتاسیم پرمنگنات برای درمان عفونت های پوستی مانند اگزما، آکنه و ... با زخم های کوچک و با دستور پزشک است.فاده می شود. خاصیت ضدمیکروبی این محلول طیف گسترده ای از باکتری ها، جلبک ها و ویروس ها را از بین برده و احتمال ابتلا به عفونت های ثانویه را کاهش میدهد.

در صنایع سینمایی و تلویزیونی، پتاسیم پرمنگنات یکی از مواد شیمیایی اصلی برای کهنه کردن مجموعهٔ لباس‌ها و غیره می‌باشد. خاصیت اکسیدکنندگی پرمنگنات باعث می‌شود که پارچه‌ها، طناب‌ها، چوب‌ها و شیشه‌ها بیش از سال قدیمی تر از آنچه هستند به نظر بیایند.

اگر این محلول تبخیر شود کریستال هایی را به وجود می آورد که منشوری به رنگ سیاه و بنفش و درخشان است.. این پتاسیم پرمنگنات بی بو و طعم شیرینی دارد. دمای ذوب که برای این ماده مناسب است. در حدود درجه سانتی گراد است.. ساختار کریستالی آن به صورت راست لوزی است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شمال تهران