پرمنگنات در شهرک صنعتی خرمدشت تهران ( فروش, تولید و ساخت )

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنرکده فن و هنر ایران زمین از سال در منطقه قلهک مشغول به کار بوده و در گذشت این سالیان توانسته تجارب و تجهیزات خود را برای ساخت نمونه های سفارشی و  بسیار با کیفیت آماده کند . ما از ابتدا نمونه ساز بودیم و هیچ گاه تمایل به سری سازی نداشتیم  . ما از اهالی قدیم منطقه قلهک هستیم , اصالتا یزدی هستیم .  ...  هم اکنون در تهران شهرک صنعتی خاوران مستقر هستیم و آماده ارائه خدمات نجاری , طراحی  و مشاوره  به مشتریان هستیم .

صنایع بسته بندی کاسپین نگینی در صنعت ایران این شرکت قوطی سازی شیمیایی با پشتوانه سال تجربه در این مسیر با فناوری های روز دنیا و کارمندان و کارگران مجرب و دقیق با تولید مدل های مختلف قوطی های شیمیایی در جمهوری اسلامی ایران شناخته میشود تولید کننده...

در همین راستا نشست‌هایی بین نمایندگان صاحبان صنایع در این شهرک ها با نمایندگان است.انداری و مهندس محسن نوری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی است.ان تهران برگزار شده که امید می رود به تحقق رویای ساله صنعتگران فعال در مناطق صنعتی شرق است.ان تهران منجر شود.


با توجه به گسترش صنایع پرورش ماهی، کنترل انواع بیماری ماهی ها و رعایت مسائل بهداشتی آنها اهمیت زیادی پیدا کرده است.. از آنجا که محیط نامساعد از دلایل اصلی بیماری ها است.، یکی از روش های تعریف شده برای کنترل بیماری ها است.فاده از

شرکت پیشگامان نانو مواد ایرانیان در سال با همکاری جمعی از دانشجویان دکترا و ارشد با چندین سال سابقه تاسیس شد. با عنایت خداوند و تلاش پرسنل، شرکت پیشگامان نانو مواد ایرانیان به درجه بالایی از تولید محصولاتی بر پایه علوم نانو فناوری و تامین نانو ذرات و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط در ایران و خارج از مزرهای ایران رسیده است..

همان طور که میدانید مواد شیمیایی در علوم پزشکی کاربرد گسترده ای دارند، پتاسیم پرمنگنات نیز به دلیل ویژگی هایی که دارد برای درمان عفونت های پوستی و قارچ ها کاربرد گسترده ای پیدا کرده است.. از محلول رقیق پتاسیم پرمنگنات برای درمان عفونت های پوستی مانند اگزما، آکنه و ... با زخم های کوچک و با دستور پزشک است.فاده می شود. خاصیت ضدمیکروبی این محلول طیف گسترده ای از باکتری ها، جلبک ها و ویروس ها را از بین برده و احتمال ابتلا به عفونت های ثانویه را کاهش میدهد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی خرمدشت تهران