پرمنگنات در شهرک صنعتی پرند ( فروش, تولید و ساخت )

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

تبدیل شدن به قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات در ایران به صورت متمرکز، ایجاد فضای مناسب برای صادرات به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره)، نزدیک بودن به شهر تازه تاسیس عمران پرند، برای اسکان کارگران و مدیران کارخانه برپایی نمایشگاه بین المللی عرضه کالا در شهر جدید پرند با راه اندازی خط مترو پرند تا ایستگاه شهید و راه اندازی مونوریل تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ، در آینده ای نزدیک دسترسی آسان به شهر خواهد بود.

شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.


از این ماده شیمیایی با ارزش برای کنترل کردن طعم و بو، حذف رنگ و کنترل رشد بیولوژیکی که در سیستم های تصفیه آب مورد است.فاده قرار می گیرد. از سوی دیگر، به دلیل پتانسیل بالایی که در اکسید کنندگی دارد، به عنوان یک ضدعفونی کننده به شمار می رود. یکی دیگر از مزایا که در تصفیه آب مورد است.فاده قرار می گیرد این است. که می توان از آن به عنوان عامل کنترل کننده باکتری های آهن موجود در چاه است.فاده نمود.

پتاسیم پرمنگنات یکی از ترکیبات شیمیایی کاربردی در تصفیه آب می باشد . حضور پتاسیم پرمنگنات در تصفیه آب باعث کنترل طعم و بوی آب می شود . همچنین باعث از بین رفتن رنگ های نامناسب آب می شود . پتاسیم پرمنگنات تا حدودی می تواند آب را ضدعفونی کند اما جزو مواد ضدعفونی کننده قوی به شمار نمی رود .

با توجه به اینکه در بالاتر بیان شد که این ماده به عنوان ضد عفونی کننده مورد است.فاده قرار می گیرد به همین جهت برای درمان بیماری های انسان نیز است.فاده می شود. محلول رقیق شده پتاسیم هم برای بهبود زخم و عفونت قارچی بسیار موثر است.. یکی دیگر از کاربرد این ماده برای درمان برفک می باشد.



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی پرند