پرمنگنات در شهرک صنعتی پیشوا ( فروش, تولید و ساخت )

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..

شهرک صنعتی پیشوا به مساحت هکتار در تاریخ // تاسیس و بر اساس آخرین آمار . هکتار واگذار و قرارداد منعقد گردید. تعداد واحدهای فعال به واحد رسیده است. که منجر به اشتغال نفر در محل فعلی و ظرفیت هزار نفر در صورت تکمیل شده است..


بسیاری از کاربردهای پتاسیم پرمنگنات به‌ خاطر خواص اکسیدکنندگی آن است. و اینکه در این فرایندها محصول فرعی سمی تولید نمی‌کند. از کاربردهای پرمنگنات پتاسیم می‌توان به جذب اتیلن اشاره نمود که پس از برداشت محصولات کشاورزی جهت افزایش عمر انبار مانی می‌توان اشاره نمود.

همان طور که میدانید مواد شیمیایی در علوم پزشکی کاربرد گسترده ای دارند، پتاسیم پرمنگنات نیز به دلیل ویژگی هایی که دارد برای درمان عفونت های پوستی و قارچ ها کاربرد گسترده ای پیدا کرده است.. از محلول رقیق پتاسیم پرمنگنات برای درمان عفونت های پوستی مانند اگزما، آکنه و ... با زخم های کوچک و با دستور پزشک است.فاده می شود. خاصیت ضدمیکروبی این محلول طیف گسترده ای از باکتری ها، جلبک ها و ویروس ها را از بین برده و احتمال ابتلا به عفونت های ثانویه را کاهش میدهد.

پتاسیم پرمنگنات یک ماده اکسنده قوی است. . در واقع این ماده شیمیایی یک عامل اکسید کننده می باشد ‌‌. در صورتی که این ماده شیمیایی در مجاورت سایر مواد قرار بگیرد این مواد را به شدت اکسید کرده و آن ها را کاهش می دهد . پتاسیم پرمنگنات به علت داشتن این ویژگی کاربردهای بسیار فراوانی دارد .



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهرک صنعتی پیشوا