پرمنگنات در شهریار ( فروش, تولید و ساخت )

Permanganate-1
Permanganate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



زندگی پر فراز و نشیب سید محمدحسین بهجت تبریزی سبب شد فیلم‌سازان مختلف آثاری را با اقتباس از زندگی او بسازند. شناخته‌ترین اثر ساخته‌شده بر اساس زندگی این شاعر پرآوازه مجموعه‌ی تلویزیونی «شهریار» بود که در سال  به کارگردانی کمال تبریزی ساخته شد. این مجموعه زندگی شهریار را در سه مقطع سنی جوانی، میان‌سالی و پیری به نمایش گذاشت و با است.قبال خوبی هم روبه‌رو شد. اردشیر رستمی و سیروس گرجستانی در این مجموعه در نقش شهریار به ایفای نقش پرداختند.

زبان مردم بومی شهرستان شهریار ترکی محلی بوده ، ولی زبان محاوره و گفتگوی عامه مردم فارسی می باشد که بیشتر مردم ساکن با آن تکلم می نمایند ، علاوه برزبان فارسی ، گویشهای آذری، گیلکی، کردی و لری به لحاظ مهاجرپذیری به ترتیب اهمیت در شهرستان رایج هستند .

شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.


پتاسیم پرمنگنات یک عامل اکسید کننده قوی با برخی خواص ضدعفونی کننده است.. این ترکیب در صنعت تصفیه آب، قبل از هیپوکلریتها به عنوان ضدعفونی کننده آب آشامیدنی به طور گسترده است.فاده می شد. در برخی از نقاط جهان هنوز هم برای این منظور در مقیاس کوچک و همچنین برای شستن میوه ها و سبزیجات ازاین ترکیب است.فاده می شود. محلول -٪ این ماده می تواند بهترین عملکرد را در ضدعفونی کردن انواع میوه و سبزیجات داشته باشد. این ترکیب به صورت صنعتی از دی اکسید منگنز تولید می شود که به عنوان ماده معدنی پیرولوزیت نیز یافت می شود. پرمنگنات پتاسیم یا KMnO یکی از ایمن ترین و موثرترین اکسیدانها می باشد.

اگر این محلول تبخیر شود کریستال هایی را به وجود می آورد که منشوری به رنگ سیاه و بنفش و درخشان است.. این پتاسیم پرمنگنات بی بو و طعم شیرینی دارد. دمای ذوب که برای این ماده مناسب است. در حدود درجه سانتی گراد است.. ساختار کریستالی آن به صورت راست لوزی است..

شرکت پیشگامان نانو مواد ایرانیان در سال با همکاری جمعی از دانشجویان دکترا و ارشد با چندین سال سابقه تاسیس شد. با عنایت خداوند و تلاش پرسنل، شرکت پیشگامان نانو مواد ایرانیان به درجه بالایی از تولید محصولاتی بر پایه علوم نانو فناوری و تامین نانو ذرات و تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط در ایران و خارج از مزرهای ایران رسیده است..



( فروش, تولید و ساخت ) های دیگر در شهریار